24 Disember 2014

BANJIR DI KUALA KRAI , NAMPAK KELAM-KABUT APAKAH PUNCANYA??


Kemaskini, Mangsa banjir di Manik Urai yang Berlindung di kawasan bukit...
“Alhamdullilah.. At least Ada jgk bukit untuk diorang berlindung
Harapnya surut lah cepat.kalau tak..Nauzubillah” ─ Cekanie Lorenzo

Rintihan yang diceritakan salah seorang penduduk di Manek Urai. Harap pihak berwajib dapat hulur bantuan kepada mereka di Manek Urai.. RAKAMAN RINTIHAN MANGSA BANJIR






SUMBER






BANDAR KUALA KRAI HARI INI.....


BERITA BERKAITAN......

Banjir: Penonton Astro AWANI rayu bantu selamatkan ibu dan adik

(Diterbitkan pada: Disember 24, 2014 21:53 MYT)


OMBAK SUNGAI: Keadaan Kuala Krai yang dilanda banjir - Foto Bernama


KUALA LUMPUR: Sejak awal pagi,Astro Awani tidak henti-henti menerima panggilan daripada penonton bagi mendapatkan berita terkini mengenai banjir.

Bagaimanapun, ada juga penonton yang buntu tidak tahu pihak mana harus diminta tolong untuk mencari orang tersayang yang terjejas kerana musibah ini.

Antaranya adalah Mohamad Nizam Ghazali dari Machang, Kelantan yang terputus hubungan dengan ibu dan adiknya yang berada di Kuala Krai.

Kata Nizam, waktu terakhir dia bercakap dengan ibunya adalah pada jam 2 petang dan sehingga jam 7 petang tadi masih belum diketahui status di mana ibunya, Nafisah Mustafa dan adiknya, Muhamad Hafiz Ghazali di tempatkan.

Dalam perbualan awal dengan Nizam, Astro AWANI difahamkan bahawa begitu ramai mangsa banjir ditempatnya berebut menaiki bot mahu diselamatkan.

Ikuti perbualan penuh Astro AWANI bersama Nizam.

Selain itu, Astro AWANI turut menerima banyak rayuan bantuan dari mangsa banjir dari pantai timur, tak kurang juga ada yang berkongsi gambar memberitahu berkenaan keadaan di kediaman masing-masing.


Kami mengucapkan terima kasih kepada yang menghubungi Astro AWANI bagi berkongsi maklumat mengenai kejadian banjir yang melanda beberapa negeri di Malaysia.

Sebagai medium pengantara, Astro AWANI akan berusaha mewar-warkan bantuan yang dipinta serta berita terkini kepada orang ramai.

Read more at:http://www.astroawani.com/news/show/banjir-penonton-astro-awani-rayu-bantu-selamatkan-ibu-dan-adik-50876?cp



http://pkrl.blogspot.com/2014/12/terkini-500-mangsa-banjir-di-smk-manek.html

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...