05 Mac 2013

RAHSIA SULU (SOLOK) TERBONGKAR...? - PART 5


Secret of Solok 

PERHIMPUNAN NUR MISUARI DAN 
MNLF DI PULAU JOLO SULU 

Welcome to Sulu

TARIKH : 3hb Januari 2013... 

AGENDA:


1 -Mendapatkan sokongan dari Tausug Pergunungan untuk menghadapi PEMERINTAHAN MILF-FILIPINA yang bakal mentadbir Sulu Mindanao yang tidak mereka persetujui. 


 2 -Mendapatkan sokongan dan saranan apakah TAUSUG bersetuju menghadapi Malaysia untuk mendapatkan NOERTH BORNEO SEMULA? KALAU NAK TUNTUT BAGAIMANA? 


ADAKAH PERLU MENGANGKAT KESULTANAN SULU? KALAU YA, SIAPA SULTAN YANG DISOKONG DAN DIDOKONG? 


3 -Mencanangkan bahawa Malaysia dan Filipina bersama MILF bersekongkol memperbodohkan MNLF dengan membuat perjanjian baru sedangkan perjanjian lama belum dilaksanakan. 


4 - APAKAH REAKSI TAUSUG di Sabah terhadap gerakan MNLF di Sulu ini?




Perancangan dibuat Awal tahun 2013.. bagaimana Menteri KDN gagal memahami hasrat dan kekuatan tentera Sulu? dan lebih parah mengarahkan Polis bukannya tentera!!!

Nah.. akibat kelemahan menteri.. nyawa polis polis dan rakyat di pertaruhkan...


Mari lihat bukti kekuatan tentera mereka ... adakah bukti bukti ini hanya khabar angin dan mereka ini tidak merbahaya?

layakkah Hisyamudin sepupu Najib ini memimpin hal ehwal keselamatan negara?









Memandangkan kaum Sulu ni di anggarkan seramai 800,000 orang bermaustatin di Malaysia serta mendapat taraf WARGANEGARA beserta IC...mesti ada di kalangan mereka yg telah di terima bekerja di dalam sektor awam termasuk polis & tentera.. Persoalannya,adakah mereka2 ini boleh setia kpd negara dan menyimpan rahsia ketenteraan serta pertahanan negara??


Jika anda sudah faham maktlamat mereka.. mari kita bongkar sejumlah 800,000 orang Sulu yang di beri kewarganegaraan di Sabah kemudian di seludup masuk ke semenanjung untuk menjadi pengundi dalam part 6 dan 7 .. ikuti siri siri pendedahan 

Oleh : KoG

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...