25 Jun 2013

HOT ! PENYOKONG TRW MENGAMUK SAKAN, TIKET FINAL FA DIPERUNTUKAN 30K CUMA JUAL 16 KEPING.....[VIDEO MENARIK]



Tiket final Piala FA habis di Kota Bharu, penjual tiket dikejar hingga dalam stadium

Penjualan tiket Final Piala FA di Stadium Sultan Muhammad IV (SSMIV) hari ini kecoh selepas tiket yang dijual habis dalam tempoh kurang 15 minit sehingga penyokong Kelantan berang lalu menyerbu masuk ke dalam stadium dan mengejar penjual tiket.

Penjualan tiket bermula jam 9 pagi itu pada mulanya tenang, namun suasana bertukar kecoh dan tidak terkawal selepas pengumuman tiket habis dijual dibuat kira-kira jam 10.30 pagi.

Kira-kira 3,000 penyokong The Red Warriors (TRW) hadir untuk membeli tiket, namun mereka mendakwa hanya 16 tiket dijual kepada empat pembeli dalam tempoh kurang 15 minit sebelum tiket diisytiharkan habis dijual.

Penyokong bertambah berang apabila KAFA menggantikan penjualan tiket perlawanan akhir Piala FA dengan tiket perlawanan Liga Super antara Kelantan dengan Pahang, hari ini.

Beg tiket yang dibawa penjual tiket berjaya dirampas selepas dikejar penyokong sehingga ke dalam padang, namun beg itu hanya mengandungi tiket perlawanan Liga Super berkenaan.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Superintenden Idris Abd Rafar ketika dihubungi mengesahkan menerima tiga laporan polis berhubung kekecohan yang berlaku di SSMIV.

"Kita serahkan masalah ini kepada KAFA untuk menyelesaikannya kerana kita tidak terbabit dalam penjualan tiket," katanya


LUAHAN BERAPI PENYOKONG TRW......


wahhhh...tiket hanya jual 12 keping pas2 tetiba diumumkan tiket habis di jual..nampak x permainan disitu...syabas la Tan Sri Annuar Musa...rata2 yg menunggu dari pukul 7 pg ag..demo oyak 30k diperuntukan di kb..ko demo wt cicoh ngn budu tiket 2...

ckup2 la tan sri..xyoh dk sembang kemah keming nk banteras ulat tiket..i know da truth..xyoh dk koya nk hargai penyokong kalo staro ni...mugo demo tau kalo ore klate ni tiket mahal pon beli...kalo staro ni la pengurusan nk sgt2 la kelate msk final stadium kosong...kalo kawe kato gapo ni x btol,demo tlg jawab gapo hok btol Tan Sri Annuar Musa...
Sumber




KOMEN ANNUAR MUSA TENTANG MASALAH TIKET:

Tan Sri Annuar Musa
3 jam yang lalu berhampiran Pudu melalui mudah alih

Dukacita tak dpt balek klate kerana URUSAN PARLIMEN..Byk terima aduan menyatakan tiket FINAL FA CUP terlalu sikit jual di stadium dan bila saya tanya STAF KAFA ternyata BENAR begitu..SAYA DUKACITA kerana syor saya supaya sekurang2nya 8000 tiket disimpan utk jualan terbuka tidak di patuhi AKIBAT PERMINTAAN KELAB2 PENYOKONG DAN GROUP YG MEMBELI PUKAL terus di layan(termasuk selepas tarikh tutup 15jun)..

SAYA SUDAH TENTU TAK DI BENAR CAMPUR OLEH FAM KERANA INI TERMASUK DLM "AKTIVITI BERKAITAN BOLASEPAK"anjuran FAM,NAMUN sy harap kafa buat rayuan TAMBAHAN TIKET utk orang ramai...biarlah orang kita di klate ada tiket di tangan sebelum dapat bertolak ke KL..YG DI KL MASIH BOLEH BELI DGN FAM HARI JUMAAT INI...



PENYOKONG DAKWA TIKET DIJUAL KEPADA ULAT-ULAT

DESAKAN DARI NGO R.....

R pada 20hb Jun lalu sudah Hantar MEMORANDUM kepada KAFA untuk selesaikan isu ULAT TIKET dan penjualan tiket kpd kroni-kroni politik hingga menafikan peminat-peminat bola yg lain.

Tetapi Anuar Musa menjawab dgn sinis memorandum kami dgn berkata perlu beratur.

Lihat harini!!! TRAGEDI DI STADIUM tadi adalah kesalahan KAFA!!

TSAM PERLU LETAK JAWATAN!!!   TUKAR TSAM!!



~ Kedahkini

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku dah kata Perhimpunan Aman tajaan Pakatan Rakyat membantah kecurangan SPR tak berbahaya... malah selamat jika diikuti sama oleh kanak-kanak... mana ada pecah kepala kalau polis tak kacau.

Perlawanan sukan lebih berbahaya... walaupun sukan... hari kucing berak tengah stadium, berapa orang pecah kepala, Sultan hadir masa tu, sepatut rakyat lebih tertib dan berdisiplin....itu tak kira di Johor sebelum tu siapa ada iring-iring dengan pasukan tentera... ini baru beli tiket dah mengamuk.... itu tak kira lagi pemain bergaduh dengan pemain lawan.

SEKARANG MANA YANG LEBIH MEMERLUKAN PEMAKLUMAN PENAJA KEPADA POLIS??? HIMPUNAN MANA YANG LEBIH LAYAK DIJAUHI OLEH KANAK-KANAK... HIMPUNAN SEANGKATAN DENGAN HIMPUNAN KUCING BERAK TENGAH STADIUM TUUUUUUUULA LEBIH BAHAYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...