29 Jun 2013

GEMPAR ! PINTU STADIUM BUKIT JALIL DIPECAH...APA FAM BUAT?


Ini keadaan terkini 5.20 petang




Ini berita tidak rasmi, berlegar di FB dikatakan ada pintu stadium dipecah dan penonton sudah masuk secara percuma..... 



Tan Sri Annuar Musa ~ FB
9 minit yang lalu melalui mudah alih
Di beritakan pagar stadium pecah seawal jam 3 ptg lagi...SAYA HARAP SEMUA PENYOKONG TLG UTAMAKAN KESELAMATAN..beri kerjasama pada pihak keselamatan...jaga diri belaka set kita...


Menyusul lagi.....



Lebuhraya ke stadium Bkt. Jalil Sesak.....


Ngo R....dengan protesnya....
AYUH Anak Kelantan di Bukit Jalil, semarakkan sokongan bersama kami Menuntut ROYALTI Hak NEGERI anda!!!

Lokasi kami di depan Pusat Akuatik Nasional



Penyokong tidak sabar menanti TRW vs JDT
Sekumpulan penyokong JDT begitu bersemangat menantikan perlawanan akhir Piala FA 2013 malam ini, di Stadium Bukit Jalil. 


Sebahagian penyokong Kelantan yang hadir memberikan sokongan kepada pasukan mereka di Stadium Nasional Bukit Jalil, hari ini. 

MENJELANG perlawanan final Piala FA malam ini, yang hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi, menyaksikan puluhan ribu penyokong kedua-dua pasukan Kelantan dan Johor Darul Takzim (JDT), membanjiri Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

Dianggarkan hampir 40,000 penyokong berada di sekitar stadium pada masa ini, yang datang sejak awal lagi, membuktikan sokongan yang tiada tandingan kepada pasukan masing-masing.

Kehadiran penyokong Kelantan dan JDT dijangka akan bertambah sebelum aksi final Piala FA yang akan bermula jam 8.45 malam ini.

Seorang penyokong The Red Warriors (TRW), Amir Firdaus, 24, berkata, mereka menjangka keputusan akan berpihak kepada mereka.

"Kami yakin Kelantan akan membenam JDT dengan jaringan gol 2-1 sekali gus membawa pulang Piala FA ke Kota Bharu buat kali kedua," katanya kepada Sinar Harian Online ketika ditemui di pintu masuk stadium.

Seorang lagi penyokong Kelantan, Mohd Khairuddin Salleh, 32, turut melahirkan keyakinan pasukan Kijang mampu menjuarai Piala FA musim ini.

"Insya-ALLAH, pemain Kelantan akan melakukan aksi yang terbaik untuk tidak menghampakan para penyokong yang membanjiri stadium malam ini," kata beliau sambil melaungkan slogan "Gomo Kelate Gomo".

Sementara itu, bagi penyokong JDT, Ahmad Fauzi Ismail, walaupun JDT turun sebagai pasukan bukan pilihan, ia tidak mematahkan semangat untuk mencipta kejutan.

"Dengan memiliki penyerang hebat seperti Leonel Nunez kami mampu menjulang Piala FA," jelasnya dengan penuh semangat.

Zulkifli Yusuf 46, pula berpendapat pasukan yang dibarisi pemain berstatus bintang akan dinobatkan juara malam ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...