23 Mei 2013

SIDANG DUN KEDAH TANGGUH, MB BARU NAK PI MAKAN ANGIN....BATAL MAJLIS ANGKAT SUMPAH PAKAI SMS..GASAK HANGPA...

Sidang DUN tangguh kerana MB pi bercuti kat Eropah! Mampoih aihh, macam ni punya kerajaan pun ada dalam dunia ni...



Oleh: Mat Kering

Tadi MK dapat info dari seorang ADUN BN bahawa Majlis Angkat Sumpah Sidang DUN Kedah yang dijadualkan diadakan pada 3 Jun 2013 terpaksa ditangguhkan ke 23 Jun.


 Waktu makluman Sidang DUN dibuat ia melalui surat rasmi yang dihantar pada ADUN tapi bila dibatalkan ia cuma dimaklumkan melalui panggilan telefon dan sms. Cuihh apa punya koman kerajaan negeri dok ada..


Yang lebih mengejutkan MK, menurut ADUN BN tu ialah penangguhan dibuat kerana MB Mukhriz nak pi bercuti kat Eropah selama dua minggu. Nah aihh MB hangpa... pecacai bawahan pulun buat kerja dekat nak mampoih nak menangkan BN.. bila menang Mukhriz pi makan angin kat Eropah, orang bawah pi makan wap kat Danork guna duit sendiri. Nasib badan laaa..

Eh, Mukhriz pi luar negeri tu guna duit Tun Madey ka, duit rakyat? Jawab sat.


Tunggu berita panas selepas ni... MBAS akan roboh gerai peniaga di Taman Pelangi... baru menang tiga minggu dah tunjuk samseng dekat orang Melayu. Notis dah keluar, MB dok makan angin luar negeri... peniaga tunggu masa saja gerai nak kena roboh.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Padan la muka hampa.Inilah jenis manusia yang tak kenang jasa rakyat.Baguih la tu.Rakyat kena kencing MB pi makan angin di negeri atas angin pulak tu.RAKYAT MASUK ANGIN KELUAR ASAP.

chuta chaiyoh berkata...

Tak sempat nak jalankan tugas lagi, nak pi bercuti pulak. Kalah macam ni perangai MB. Dia jadi MB Enjoy lah. Nak bagitau rakyat kat kedah ni ramai yg susah lagi. Ni, musim anak2 nak masuk ipta la, ipts lah. Nak pakai duit. Nak kena bayar tu la. Bayar ni la. MB senang2 pi Enjoy.

Tanpa Nama berkata...

Duit tu bukan duit bapak kau..bapak dia..lantaq pi la

banggoi petai berkata...

mat kering ni tak berani balik mai pendang dah. . dia cakap sebelum pru13 kalau PAS kalah di kedah dia nak telanjang depan medan selera tempat dia dok juai burger masa dok jadi kutu embun dulu. .. kalau ada lagi teloq celah kangkang tu balik mai la Pendang. . kami dok tunggu nak jentik sorang sikit jaaa. .. ada berani? ??

Tanpa Nama berkata...

barangkali nak jumpa kwn dia pelabur2 luar negara tu...nak harap mantan mb habis gondol hutan buat jirat cina...kedah negeri yg kurang hasil pendapatan lapuran audit negara...hampa tanya tok guru sek2 pondok tu...pasai apa depa ramai2 swing....

banggoi petai berkata...

tak swing lagu mana. ... pondok hj Rahim sg Jagung dapat bantuan 500k untuk pondok, , 500k lg masuk akaun personal. .. dia yg p taja calon bebas lawan taulan di Tokai dengan sabotaj MAt Sabu d Pendang. .. klau tak percaya suruh dia sumpah junjung QURAN dalam Masjid Sg. Jagung tu sama ada betoi ka dak dia taja calon bebas d Tokai! !!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...