05 Oktober 2012

Panas ! Aksi MP Pengerang...Menyerang Dan Mengerang..Datang Bulan Jugak Minah nie...???


Video Azalina Othman mengamuk dalam dewan tersebar!! Saksikan!!



Patutlah Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub Ahli Parlimen PAS Kubang Kerian menolak untuk berdebat dengan Azalina Othman yang juga Ahli Parlimen Pengerang ini.. ganas rupanya penyampaian dia..

Apa yang disampaikan olehnya sebenarnya bukanlah sesuatu yang memedihkan telinga tetapi cara penyampaiannya kelihatan ganas sekali.. kalau tak percaya korang tengok dan 'mute' kan suaranya..
Ini sebahagian dari apa yang disampaikan olehnya seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini..
Mereka yang mengambil bahagian dalam Himpunan Hijau membantah projek petrokimia Pengerang pada 30 September lalu masing-masing dibayar RM30, dakwa ahli Parlimennya, Datuk Azalina Othman hari ini.

Membahaskan bajet di Dewan Rakyat, Azalina berkata itulah sebabnya pihak penganjur berjaya menarik orang ramai, yang didakwanya kebanyakannya orang luar, untuk menghadiri perhimpunan tersebut.

Azalina berkata pihak penganjur mendakwa perhimpunan itu dihadiri 7,000 tetapi beliau sebaliknya mendakwa telah difahamkan hanya 3,000 orang yang hadir kerana kawasan tersebut kecil.

Oleh itu, beliau tidak tahu bagaimana kawasan itu boleh memuatkan seramai 7,000 orang, sambil mendakwa ramai daripada mereka yang hadir itu adalah orang luar dan dibayar RM30 setiap orang ~ Malaysiakini

Tengoklah betapa ganasnya penyampaian dia.. 


Yang nak mencelah pulak ialah Nurul Izzah... maka semakin terserlahlah kejantanan Azalina Othman tu..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...