01 Februari 2012

UMNO AKAN PECAT PEMIMPIN SECOND HAND

Jawatankuasa Disiplin UMNO tidak bertindak terhadap pembelot dalam PRU12 yang lepas


Jawatankuasa Disiplin UMNO akan mengambil tindakan disiplin lebih awal ke atas mana-mana pemimpin dan ahli yang cuba mensabotaj parti sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 berlangsung.

Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, langkah proaktif itu bertujuan membendung anasir tidak sihat yang sering kali menjadi duri dalam daging kepada parti sebelum ini.

Nampaknya pemimpin yang terdekat yang bakal diambil tindakan ialah pemimpin secondhand Kadir Sheikh Fadzil yang sedang menembak UMNO dan BN seolah-oleh parti tidak pernah berjasa pada beliau. Siapa Kadir semua orang tahu, membina istana jutaan ringgit di tengah-tengah kampong yang di kelilingi rakyat-rakyat marhaen. Memakai rantai dan rambut palsu seperti jutawaan India dari Madras, merasmikan petandingan ratu cantik putih gebu Chinatown.

Seharusnya selepas menyedut segala kekayaan semasa berada di dalam Kerajaan beliau insaf dan mendekatkan diri dengan Allah SWT.

Jaawatankuasa ini sebenarnya sepatutnya telah lama mengambil tindakan ke atas pembelot-pembelot semasa PRU12 yang lepas tetapi mereka-mereka ini yang masih berkuasa sehngga hari ini malah ada yang diberi jawatan kerana kroni rakan baik kepimpinan tertinggi parti.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...