14 Ogos 2014

TERHOT! MESEJ ANCAM 2 ADUN PAS SELANGOR MELETOP DI WHATSAPP


Mesej ancam 2 ADUN PAS S'ngor viral di whatsapp



Gara-gara mempertahankan keputusan musyawarah Muktamar sejak 2009 ingin PAS mengukuhkan Pakatan Rakyat, dua ADUN Selangor didedah menerima tekanan berganda pihak tertentu, dipercayai pro Geng Bas Sekolah.

ADUN Morib, Hasnol Baharuddin dan Saari Sungib (Hulu Kelang) mengguna ancaman tersebut, selepas mereka berdua menyokong ketetapan Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang mahu Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menggantikan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Mesej seperti di atas bukan sahaja tiris melalui whatsapp penyokong PAS, bahkan didakwa turut disebarkan secara meluas menerusi jaringan mikro sama Umno.

Gambar Print-screen di atas, diperoleh melalui whatsapp juga.

Sehingga jam 3.00 petang tadi, wakil grup keselamatan khas PAS di Tropicana yang dihubungi melaporkan,status dua ADUN PAS Selangor berkenaan dikawal dengan selamat, khususnya daripada pro Umno Selangor.





PECAT KEAHLIAN PD 2 WAKIL RAKYAT PAS..INGKAR PERINTAH PRESIDEN.
Syiah dlm pas bertukus lumus menbantu wan azizah mendapat sokongan dari adun pas yg berfitrah syiah
Asal JIM balik ke PKR... Bertanzim dgn jemaah lain, hanya bersiasah melalui PAS.. Kalau ada lg spesis ni ..pas wajib pecat ...
 — dengan Pemuda Pas Negeri JohorDewan Pemuda Pas SelangorTajol Ariffin OmarMuhammad Sanusi Md NorWan Suhaijie Aupn,Nasrudin Hassan At TantawiPemuda Kuala Langatdan Azman Ahmad.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mcai umno bn tlh cuba mskn jarum2nya..insyaAllah pr brtambah kuat..tski sila lah betundur dgn cara baik k..

Tanpa Nama berkata...

bertambah kuat?? makin nak hancur jer aku tengok...

mohd zain berkata...

Tuan guru presiden????? So what????? X blh bantah????? Maksum ke aper????? KO nk ckp dia bijak????? Kalu pndai Nape tgganu kalah????? Dari Rakyat penyokong pr

Tanpa Nama berkata...

Bertambah kuat?? Puiii...smakin hancur dh la ngok oii!! Angkara sapa? Angkara pkr la...aphal plak nk salah kn pemimpin atasan pas?? Bila pas x ikot kehendak pkr n dap..pas dikata pngkhianat tp bila dap dan pkr x ikut apa yg pas nk ok plak??

Ya tok guru bkn maksum..tp pemimpin pas mesti kena taat pd pemimpinnya..so apa masalah klu ikot ckp pemimpin?pas bkn suruh pn bsama umno..pas suruh sokong pd mb khalid sbb rakyat bawahan meluat dgn cara pkr yg tergopoh gapah menjatuhkn pemimpinnya dgn cara bgitu..lps tue nk lantik plak bini yg jd mb..what the hell? Tue sbb nya jgn kuat main politik dan menipu...apa yg Anwar janji dan kata sblm prk kajang? Tujuannya bkn utk mengantikan mb kn?

1 lg jgn dok syok sgt dgn sokongan dari ahli parti yg sememangnya menyokong saja dgn apa yg pemimpin parti kamu bt..cuba tnya pd golongan atas pagar..yg mengundi korg dlu bknnya smua ahli parti pkr n dap mangkuk hayun woiiii...pcayalah rakyat mnyampah dan meluat sgt dh dgn permainan politik pkr nie..x caya sila buat servey scara mnyeluruh dan adil...lg2 di borneo nie..klu dh bgitu percaturan jgn hrp korg nk perintah malaysia la...

Bila org bg komen mcm nie pasti akan dituduh macai umno la..ug la ape la...g mampos la korg pencacai politik..!

iRock berkata...

Anon 508, nko serupa dajjal mata satu lah!,, kalau PR TAK IKUT PAS tak JADI PUKI KOT. awat lah ngong sangat nko.......macam jarum umno je! Tidak pun geng hasan jati.

Tanpa Nama berkata...

Kepala hotak kau dajal!aku ckp dh jenis macai pr yg bodoh membabi buta nie..bila org x sokong n x bersetuju je dgn korg mula la dituduh umno la..ug la..hasan jati la..!!family aku pn rmai pkr dan pas ada yg umno..tp bkn jenis taksub politik bodoh mcm kau..!!aku tggl diborneo dan sokong sgt menyanjung pkr sblm nie..smpai dpn umah kami dsini digantung dgn bendera pkr..dlm keadaan sekeliling kami penyokong2 umno..kau brani..?? Tp skrg naik meluat sngguh cara pkr bermain politik..x sbr dan gopoh gapah...lebih menjauhkn kpercayaan masyarakat pertengahan! Aku bg pndapat berdasar pergaulan dgn org atas pagar dan masyarakat per tengahan...kwn2 disini jgk rmai yg asal selangor...dan mereka ckup meluat dan rasa dipermainkn ko fhm x?? Jgn la macai taksub bangang sgttt...jgn rasa diri tue jer yg btl...tindakan org lain smuanya salahhhh!!!

Tanpa Nama berkata...

marah sangat bang..dapat angpow ke komen berapi-api? Takat atas pagar kat Borneo takde pekdah pon..Cer citer apa atas pagar Borneo boleh buat??? hohoho..

Tanpa Nama berkata...

Yang jadi pengkhianat sebenar ialah yang masih kekal menyokong Khalid Ibrahim. Apa ke jadahnya pemimpin PAS berotak belacan ni masih nak sokong Khalid Ibrahim sedangkan dia dah JADI AHLI BEBAS, BODOHHHH. Punya bahlol pempmpin PAS ni, Yang nak ikut hadi tu kenapa sangat. Nak jaga Trengganu pun tak bijak tu masih nak arah orang patuh presiden.

Mohd Ali Harun berkata...

Tahniah yb kerna membuat keputusan yg bijaksana

fadzil mohd berkata...

Angpau kepala hotak kau..Lain kali baca bg habis dlu bangang oii..korg nie mmg x boleh terima pendapat org...ape ats pagar borneo boleh buat..heloo brother yg korg terhegeh2 sblm nie nk tarik mp dari borneo dlu aphal? Apa korg boleh bt? Cer korg cek blk bape tempat pkr menang di sabah pru lepas..!! Ckp mcm org pndai politik sgt..puiii! Mmg aku komen berapi sbb ckp dgn org bodoh mmg kena kasar sket,btl la org ckp pr nie menghargai org...Kami yg bkerja dsini sdaya upaya mengajak rakyat dsini utk berubah...tp korg hina kami ek?sy dh kata diatas td kami yg bkerja dsini dari rmai dari smenanjung termsuk kwn2 dari negeri slgr...rmai kwn2 dari slgr pn meluat dgn cara politik bgini..apa lg rkyat di borneo..susah klu kita bckp org yg merasa dirinya saja yg btl..x melihat ke bwh..cuma melihat pd kepompong sndiri..ok lh klu kata apa pengundi atas pagar borneo blh bt..tima ksh..pg jahanam dgn pr..nk perintah mlysia? Jgn harap...

Tanpa Nama berkata...

PKR berak PAS kena basuh..bodoh.!!!

dollymollie berkata...

ust hadi dah lingkupkan kedah...ni nak lingkup selangor pulakk...bagus3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...