11 Mei 2013

PECAH BERITA ! NAJIB KENCIN SHAHIDAN KASIM..?!!!!!

PM menambah derita Arau - Shahidan



(Komen Shahidan dalam facebooknya)

 Ahli Parlimen Arau, Datuk Seri Shahidan Kassim menyatakan kekesalannya terhadap pemilihan Menteri Besar Perlis yang baru. Ia digambarkan melalui facebooknya.

“Selepas itu jawatan MB dipilih begitu saja tanpa ikut hierarki parti. Kami semua tak dimaklumkan langsung. Bila menang saja MB dilantik bukan di kalangan yang senior dalam parti. 2008 pun saya menang tetapi dirampas juga. PM menambah derita Arau,” menurut komen tersebut. 


Kena faham la Shahidan woii....tentu untuk kroni juga persediaan untuk pemilihan perwakilan parti umno akan berlansung tahun ini? 


Menteri Besar Perlis Yang Baru Angkat Sumpah

Selasa, 7 Mei 2013

ADUN Pauh, Azlan Man, 54, mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Perlis ke-11 di Istana Arau, pagi Selasa

ARAU: Ahli Dewan Undangan Negeri Pauh, Azlan Man mengangkat sumpah Menteri Besar Perlis di Istana Arau, di sini pada Selasa.

Azlan, 55, mengangkat sumpah di hadapan Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail pukul 10 pagi.

Pada Pilihan Raya Umum ke-13, Azlan yang merupakan calon muka baru memenangi kerusi DUN Pauh dengan menewaskan calon PAS Idris Yaacob.

Azlan menggantikan Datuk Seri Dr Md Isa Sabu, yang tidak bertanding pada PRU-13.

Beliau merupakan pemegang Ijazah Sarjana dalam bidang Ekonomi Antarabangsa dari Universiti of Denver, Amerika Syarikat, sebelum ini adalah Timbalan Ketua Pengarah (Pengaduan) Biro Pengaduan Awam di Jabatan Perdana Menteri.

Azlan juga pernah berkhidmat sebagai Konsul di Pejabat Konsul Besar Malaysia di Toronto, Kanada adalah anak tempatan.
mStar Online

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesian hang Tok Shidan... lainkali belajak la dgn Mat Said... 'mu tak beri aku jadi MB... aku bawe geng lompat PAH...' ....guane tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...