IKLAN

IKLAN
Klik gambar

08 Mei 2013

LIVE ! PIDATO SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT -GAMBAR MENARIK


PIDATO SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT- 'TOLAK PRU13 , DARI STADIUM KELANA JAYA




SINI     http://www.ubah.tv/

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2 org cina tempat kerja ajak saya pergi ke ceramah ini..you pergilah nnt dapat 500 ringgit..saya just jawab..x mau, itu kira rasuah..aiyaa..500 banyak maa..macam2 you boleh buat..cerita benar terjadi kt diri sendiri..bukan rekaan..

Tanpa Nama berkata...

Diaorg perli je...100k berkumpul secara sukarela.. x payah jemput artis...
Kaly 100k x 500...berapa PR blh byr?

Tanpa Nama berkata...

umno suka rasuah sbb tu dia tuduh org rasuah....umno suka sex sbb tu dia suka edar video sex...sila beri bukti bergambar rasuah rm500......

Tanpa Nama berkata...

Tahniah krn anwar dilantik sbg ketua anjing penyalak dap di parlimen musim kedua..
Dlm umno dulu bukan main kutuk dap rasis.....
Skrg....pendubor dan peliwat bila tak dpt jadi pm tuduh bn menipu undi pulak......TUNJUK BUKTI YG SAHIH...

Setakat tuduh blackout.....sapa yg buat????atau puak korang yg sedia ambik video dan tunggu arahan buat blackout...

Woi...aku petugas spr....spr dah sediakan setiap saluran dgn lampu kecemasan....agen parti pr n bn pun turut sedia lampu kecemasan...
Pusat mgundi mana yg blackout tersebut dan brapa lama blackout tersebut??????JANGAN NAK TIPU RAKYAT LER!!!!!!
TNB sendiri kata tak ada blackout kecuali dipusat mgundi yg mgkin dirancang oleh puak korang.....
Nampak sgt dirancang!!!!!rakyat tak bodoh...korang jer yg dibodohkan...

Tanpa Nama berkata...

Kena kencing nuar ler korang....
Org sibuk dgn mb n km angkat sumpah....
Nuar sibuk meraikan perlantikan ketua anjing penyalak dap di parlimen utk musim kedua.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...