17 April 2013

TERKINI [ LIVE ] ! SAMBUTAN CERAMAH PAKATAN DI PUTRAJAYA..BUAT TENGKU NAN DAN MAHATHIR KECUT PERUT..!!!

Di Precint 16 Putrajaya Ketika ini... Sambutan Luarbiasa "Kakitangan Awam" Amat Memberangsangkan... Ini Kalilah... Tewas UMNO/BN Di Putrajaya, Tewaslah UMNO/BN Seluruh Malaysia,






Pas tawan Putrajaya..Dengan sambutan dan kehadiran penduduk sekitar Putrajaya tidak mustahil kemenangan menghampiri PR...Takbir! lawan tetap lawan! Inikali ubah!..

SIARAN LANGSUNG http://www.selangorku.com/

8 ulasan:

ahlee berkata...

aku pun akan PUCAT LESI LESU jika Tengok ULAMAK PAS dalam VDO 11 minit DITEKAN DAN TERTEKAN tak sakit lutut pun tak pulak KECUT pun tapi akan kena SULA dengan buluh runcing DIRODOK macam CITER SEMERAH PADI baru tau LUTUT sakit ke tak?INILAH PAS sebenarnya......

LKTP1436 berkata...

ahlee, jika benarlah apa yg kau katakan itu,apa kau ingat pemimpin BN kau tu elok sangat ke, aku jamin jika pemimpin Pas yg ada semangat ugama pun boleh tewas dng godaan nafsu, maka apalah sangat dng pemimpin umno/BN tu, usah berlagaklah nak jadikan isu sex sebagaii senjata, kalau org nak buat perangai yg sama mcm org2 kau tu, asyik2 dedah kisah sex, berlambak kisah yg mcm tu, ni org berckp pasal nak baiki ekonomi yg di rosakkan oleh pemimpin kau tu......

dows berkata...

hampa nak makan burger busok esok2... trus wat fitnah atau aibkan org. aku tak mahu masuk saham...

Azahan Mohamad berkata...

Berhujahlah tuan dgn bijaksana
Jgn tunjukan kebangangan anda walaupin anda ditakdirkn mmg BANGANG

Tanpa Nama berkata...

Macai bdoh da terang2 video to korg super impose.. Teruskn lh buat fitnah bertimbun2 besok korg nk mmpus seksa ko tanggung la.. Mse tu baru nk nyesal??? kesiannnn ko macai! !!

Tanpa Nama berkata...

Kat sek rendah dah bersepah isu ni..ini jika ada pelajaran tp zero pendidikan..apatah lagi penddkn islam. Dah 50 dah..listen3x.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ni kau cakap,bn zalim,rasuah,perosak ekonomi....habis kau punya pemimpin cukup bagus ke...belum perintah negara dah mcm2 skandal dan rasuah,kalau pegang negara aku rasa lagi teruk...habis digadainya.sekarang ni pun dah nampak,jangan nak mengharap ulamak yang tiga empat kerat tu,ada lagi tenggiling yang standby untuk menggiling mereka ini...insyaAllah akhirnya yang benar tetap benar,yang benar akan kalahkan yang batil.yang benar itulah yang menang...menang sorak belum tentu menang kerusi.wallahualam

Tanpa Nama berkata...


Tolak PR...ada pemimpin2nya berdusta kepada Allah swt kerana ada yg amalkan LIWAT, seks bebas dan berbagai dosa besar.

Dihadapan manusia merekalah paling warak dan perjuangkan Islam..ditempat tersembunyi Allah saja Maha Mengetahui..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...