07 Oktober 2014

MB SELANGOR ADA KUASA VETO UNTUK BATALKAN PESTA ARAK OKTOBER!!!


EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR NAFIKAN PESTA ARAK OKTOBERFEST DI TEMPAT LETAK KERETA ONE UTAMA, PETALING JAYA DILULUSKAN SEMASA PENTADBIRAN TSKI.




"Terdapat tuduhan Oktoberfest diluluskan ketika pentadbiran TSKI dan 4 Exco PAS. Ini tidak benar. Ia tidak pernah dibawa kpd mesyuarat Exco".

Jika apa yang diberitahu oleh Exco Kerajaan Selangor merangkap Pesuruhjaya PAS Selangor, YB Iskandar A.Samad ini benar, maka jelas sekali pihak yang mau meruntuhkan kredibiliti dan integriti TSKI dikaca hati dan mata rakyat tiada noktahnya. .. Mau terusan menjalankan aktiviti memusnahkan imej TSKI selagi boleh tanpa takut akan dosa dan faham makna fitnah dan penipuan dalam jiwa dan minda mereka.

Tidak puas lagikah hati kalian semua????? ... Apa lagi kamu mau???? .. Nak dia dipecat .. sudah dapat .. nak kan wang rizab melebehi RM3.2 billion dah pun dalam gengaman ... nak londeh dan aibkan serta memberi malu kepada dirinya .. sudah pun dilakukan ... Apa lagi yang tidak puas hati????

Jika benarlah Oktoberfest yang bakal diadakan pada 10 hingga 12 Oktober ini di Tempat Letak Kereta One Utama Petaling Jaya mendapat kelulusan dari Majlis Bandaraya Petaling Jaya, bukankah Dato' Menteri Besar Selangor yang baru ini boleh menggunakan kuasa veto mengarahkan agar pesta arak itu dibatalkan jika ianya mendapat permit dan kelulusan dari MBPJ.

Susah sangat kah kerja itu? ... Apakah Dato' Menteri Besar Selangor yang baharu kini hanya sibuk terjah tempat sampah, panjat lori sampah dan lompat masuk longkang sebagai kerja utamanya????

Cukuplah kerja memfitnah ni .... sampai bila nak berdendam kesumat .. jangan pamirkan diri itu memiliki hati hitam kaudu pekat .. kuasa ini hanya sementara sahaja.

Oktoberfest bermula sejak 24 September lalu di beberapa lokasi termasuk di Saujana Hotel Subang dan Berjaya Times Square.~ OK

Kemuncak pesta akan diadakan pada 10 hingga 12 Oktober di pusat membeli-belah One Utama, Petaling Jaya.

Demi berlaku adil dimaklumkan bahawa YAB Azmin Ali angkat sumpah sebagai Dato' Menteri Besar Selangor yang baharu pada 23hb September 2014 yang lalu.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aii...marah bebenor kamu ni admin...yg sudah tu sudah lah tak payah nak diungkit...tak ada orang yg maksum termasuklah TSKI.

banggoi petai berkata...

Yg maksum bg macai pkr tu ketum jaaa. ..Insan terpilih anuwarr aljburiii. ..Dia ja yg betul dlm pkr. .Org lain smua bodooohhh termasuklah macai macai pukiarrr. ..Ptuihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...