18 Mac 2013

TERPANAS ! LGE KETUA MENTERI BELI KERETA RASMI BERNILAI RM10 JUTA...APA MAU JAWAB SAMA MACAI-MACAI HAA...!!!


Seorang pengurus kereta terpakai berkata,


"Ini Lim Guan Eng dah nyanyuk ke? Kereta yang berusia 16 tahun ini masih ada pakai lagi ke.... 

Kalau bagi menteri-menteri  BN dah awal-awal dilelong  dijadikan teksilah!
Ikut harga pasaran, kereta ini memang nilainya tak sampai RM 10 K, 

Bukan kah kerajaan negeri Pulau Pinang dah beruntung banyak, kenapa tak sanggup membeli sebuah kereta baru untuk Yang Dipertua ( KM ) ini?”

Saya terus menjadi bisu.... Bolehkah kawan-kawan dan macai -macai tolong jawab sat...?




9 ulasan:

drafunt berkata...

Fuhhh...memang teruk LGE ni....pakai Mercedes. Patutnya pakai kereta lembu macam pemimpin UMNO yang berjiwa rakyat tu......hehehe

Tanpa Nama berkata...

Betul tu... zuhudnya sungguh orang yg bergelar Khalifah Umar Abd Aziz ni......macam Nik Aziz jugak pakai kete merc buruk ke.....

Remy Eyza berkata...

Teruk lah LGE habislah duit rakyat... patutnya beli kereta harga RM300k mcam umno beli bru xabis duit rakyat...

GEBU berkata...

Subahanallah! Pemimpin bukan Islam yang lebih Islam dari Pemimpin UMNO yang Islam.
Memang patutlah Imam masjid mendoakan agar LGE ini diberi petunjuk dan hidayah supaya ia kembali kepada Islam. Insyallah!

Tanpa Nama berkata...

hang ni kepala xdak otak kot LGE tu bukan islam kalau mati dalam ugama dia xkan masuk syurga, tapi kalau orang islam mati dan masih lagi islam akhirnya akan masuk syurga juga akhirnya,tapi kena denda dulu la atas dosa2 yg dia buat, camna hang kata LGE lebih baik dari orang islam, islam adalah satu-satunya ugama yang benar,tidak ada ugama lain yang sama atau lebih, itu adalah AKIDAH...

Tanpa Nama berkata...

terkini! nik aziz tak pakai spenda hanya kerana nak menjimatkan duit rakyat kelantan...

Tanpa Nama berkata...

xpa la dia dah tak panggung dah (dah monopous)...

musa3 berkata...

Kaki-kaki taksub PR sesekali guno otak hang oi. Pakatan Kelentong Rakyat memang hebat sebab ada ketua umum pembohong yang bila cakap penyokong meletop otak.

JAKA berkata...

GUAN ENG MEMANG LEBIH BAIK DPD KEBANYAKAN PEMIMPIN ISLAM UMNO. dari segi sikap dan moral serta sifat kepimpinannya. soal dia belum islam jgn dipersoal. kita tk tau kita atau dia mati mcmana. akhir kalam kita tk tau. mana tau dia dh mengucap tp tk istihar. yg patut malu ialah pemimpin islam yg diberi kitab tp tk abis2 melucah fitnah org.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...