18 Mac 2013

TERPANAS ! Ceramah Zul Nordin,Mursyidul Am TIBAI & Perkosa dikepung penduduk [ video ikhlas dari bekas peyokong tegar umno ]




Ceramah Zul Nordin ,Mursyidul Am TIBAI, dan Perkosa dikepung penduduk kampung di SMK Guar Perahu.. suasana di luar lebih ramai dari dalam.. disebabkan kena kepung....puak UMNGOK-Be End semakin terdesak..Sambil mengedarkan seratus ribu risalah fitnah...mereka cuba mengetest market.. Zul Kulim menjadi ayam tambatannya.. 


Modalnya seperti biasa tak lain tak bukan memburuk-burukkan DSAI..Tapi dia silap tempat..katak kurap sepertinya cuba masuk ke kandang harimau... Setiap patah perkataan yang diucapkannya disahut dengan laungan "Takbir" dan "Reformasi" juga " Katak, Katak " .... oleh penduduk yang rata-ratanya penyokong kuat PR.. 


Tak sempat habis dia berucap penduduk yang hilang sabar mendesak dia berhenti...dan pekikan orang ramai mengiring berambusnya sang katak UMNGOK ini.. Tambah menjadi kemarahan penduduk ialah UMNGOK menggunakan Dewan Besar SMK Guar Perahu.. Asal BN semua boleh... tapi kali ini boleh lingkup.

Diberitakan juga polis telah menangkap 1 orang menyokong Pakatan Rakyat, punduduk kampung tidak mahu berganjak dari mengepong zul dan pengikutnya selagi pemuda itu dibebaskan...difahamkan 3 lori FRU dikerah ke tempat kejadian seawal majlis bermula.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...