22 Mac 2013

TERHOT !! Video Liwat Tulin Papagomo Kini Tersebar! saksikan!

Akhirnya! Video yang bakal meningkatkan sokongan kepada UMNO di sebar oleh PAPAGOMO (blogger UMNO tegar)

Kata papagomo video ini tulen, dan insyaallah esok lepas Asar beliau akan buat solat hajat dan sumpah laknat. kiki


Tonton video liwat papagomo terbaru dibawah.......
Maaf audio kurang memuaskan kerana perakam video ada masalah sedikit. kehkehkeh


Kuala Lumpur - by @tiewnama -EP

Seluruh malaysia malahan 1 dunia menantikan tindakan bloger pencacai Barisan Nasional yang berura ura mahu mendedahkan videonya terbaru, kononnya ianya adalah anwar,


setelah tim EP menunggu dengan begitu lama, akhirnya sebuah video berdurasi 1 minit muncul dari bloger fitnah tajaan umno ini..

video ini, audionya kurang jelas dan agak kabur sedikit, harap maaf kerana kamera yang di gunakan tidak mendapat ISO majlis filem lucah amerika.. video ini juga di akui adalah video liwat dari simpanan papagomo kerana beliau telah bersumpah lahanat menjunjung kitab load red di atas kepalanya,

dakwa penyokong umno, di dalam video di bawah, mereka melihat dalam video ini 15 hingga 20 kali kejadian liwat berlaku,

saksikan video lucah dari papagomo ini..
ianya 18sx dan tidak sesuai untuk tontonan umum.
ianya sangat lucah. kah3


Dalam kurungan, wan azri a.k.a gomo, Pengamal filem lucah 1Malaysia.
berdiri di hadapannya pengetua parti lucah malaya,
di sebelah kiri memakai songkok, bapak amah 1malaysia. kah3
Video di bawah lebih jelas sistem audio nye.. tonton dengan tenang.. kahkahkah

5 ulasan:

Muhamad Hafiz Fadzil berkata...

Kah3.. lawak giler video ni... hitler pun terlibat...

Tanpa Nama berkata...

Nasib korang la..kapla hangpa dah penuh sgt dgn taksubnya hangpa dgn anugerah tuhan tu..nak buat mcmana kan..satu soalan jer yg aku nak tanya..sekiranya betul la anwar dlm video yg papagomo dedahkan tu...anwar dok buat apa dgn mamat tu dlm bilik? Takkan sembang2 kosong kot? Siap sembang bahasakan diri i..u..tapi nak buat mcmana kan..dah la hangpa ni taksub tahap gaban..masuk plak bodoh tahap gaban...gaban pun tak taksub n bodoh mcm hangpa..

Tanpa Nama berkata...

2x5 gak la kalau nak kira pasal taksub...satu tahap gaban kata memang anwar.. pun kira taksub gaban gak yang satu lagi kata bukan anwar...kita berpaksi pada agama la sehendaknya. Buat apa kita ambil risiko takut2 terlibat ngan fitnah. Biar ada bukti yang nyata setakat video bercakap2 ni ia bukan bukti sahih..so buat apa pening2 sebut aje wallahuallam.

Tanpa Nama berkata...

kalo btul ada yg x kena depa repot dah la kat sgala mcm jabatan dalam malaysia ni...bomba pun depa kol bukan setakat polis dgn pej agama sj, jkkk lg awal tau ,mcm saiful mula2 repot kat inspektor rosmah rambut besar dulu ....ada akai ka ,tgkap org lg baik dari tangkap gambaq/vdo

Pak Wan berkata...

Papagomo kamu ni pecaci UMNO yg dibayar untuk menulis fitnah,tahukah kamu dosa pan pahala,kalau sebenar sekalipun yng dilaku kamu tak boleh aibkan sesorang itu larang yg tercatit dlm Al-Quran,adakah kamu Islam? kalau ia hentikan menyebarkan fitnah begini.Mungucaplah kamu dua sahadad Islamkan semula dan mohon bertobat kpd Allah,kerana dsisitu tempat yg terakhir setiap manusia berhipun nanti"Padang Masahar"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...