20 Mac 2013

KES SAMAN RM100J, KALI INI PAPAGOMO AKAN DIKANTOIKAN OLEH SEORANG WANITA...


Bekas isteri Papagomo meminta mendedahkan salah laku PAPAGOMO, sudikah bekas isteri Papagomo menjadi saksi bahawa Wan Azri adalah Papagomo? Sama-sama kita nantikan episod ini.

blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.
Dalam dia mohon maaf, dia permainkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kita benar-benar berharap agar Datuk Seri Anwar Ibrahim meneruskan tindakan saman terhadap blogger keparat; Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.

Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo ini mengaku bahawa Mahathir Mohamad adalah idolanya dan dia juga mengakui dia mengikut perangai buruk Mahathir Muhamad.

Di bawah adalah sebahagian daripada apa yang ditulis oleh blogger keparat Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.

Papa Gomo
Untuk makluman Dato Sri Anwar Ibrahim hari ini saya telah pun terpancut kerana sekian lama air saya tertunggak menantikan saman dari Dato Sri. Tak disangka hari ini ianya keluar terpancut melimpah limpah dengan amaun RM 100 juta dari Anwar Ibrahim.
"Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan saman ke atas blogger pro-Umno, Papagomo yang menyebar gambar lucah menyerupai Ketua Umum KEADILAN di rangkaian media sosial.

Anwar“Saya telah arah pasukan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan Umno,” kata Anwar di twitter hari ini."

In the letter of demand sent today, Dato’ Seri Anwar’s solicitors have demanded that the blogger Papa Gomo withdraw his malicious allegations, apologize within 48 hours from today, and pay damages in the sum of RM 100 million."


Permohonan Maaf saya :

Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucahkepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.


Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.
blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.
Klik di sini untuk lihat paparan besar
Dipara akhir dalam post berkaitan, Papa Gomo dengan angkuh menulis:

Buat Anwar Ibrahim, saya mengikut jejak langkah Tun Mahathir idola saya:

Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad enggan memohon maaf kepada bekas timbalan, Anwar Ibrahim dan menolak tuntutan RM100 juta (US$26.7 juta) sebagai ganti rugi kerana memanggil Anwar sebagai seorang homoseksual.


SAMBUNG LAGI  BAWAH........PENDEDAHAN SIAPA PAPAGOMO...OLEH BEKAS ISTERI BELIAU.......

Untuk kes saman kali ini, jika Wan Azri masih tidak mahu mengaku beliau adalah PAPAGOMO kita ada seorang lagi saksi iaitu bekas isteri beliau.. jeng jeng jeng! Saman 100 JUTA terhadap PAPAGOMO boleh klik SINI

PAPA GOMO adalah Admin Blogger Umno, terkenal dengan peropaganda dan dakyah Fitnah tahap tertinggi dalam ranking Blogger -Blogger Umno,beliau juga tidak di senangi oleh penyokong-penyokong Umno sendiri yang mementingkan etika/integriti dalam penyebaram maklumat.

Antara yang tidak menyenanginya ialah Tun Faisal Ismail iaitu Ketua Unit Media Baru Umno (UMB)

Beliau juga gagal dalam rumahtangganya,antara sebab utama kegagalan beliau adalah kerana terlalu taksub dengan Politik Umno,hinggakan mengabaikan anak dan Isteri beliau.Papa Gomo juga seorang yang Ganas sepertimana Tulisan-tulisan beliau di Blognya

Admin walau berada di pihak yang bertentangan dengan beliau berasa amat simpati kepada Beliau/Anak dan Bekas Isterinya.."Sabarlah Puan ini semua dugaan Allah kepada hambanya" itulah yang mampu Admin luahkan kepada mereka yang terlibat dengan "dugaan"

Mungkin juga pada pendapat admin,pembalasan ALLAH kepada sikap dan tindakkan beliau yang menzalimi/memfitnah orang lain dengan cara yang terlalu rakus,tanpa mempedulikan Dosa dan pahala/halal dan haramjadah,

Krisis rumahtangganya,mungkin bukan lagi rumahtanga(Telah Bercerai) telah menjadi buah mulut activis alam maya antaranya
Perebutan anak diantara beliau dan bekas isterinya..

(link video dibawah):
"salam mohon abg k buat artikel kisah papagomo yg bercerai sbb sibuk berpolitik mengabaikan anak dan isteri" ujar bekas isterinya

Anda boleh membaca luahan hati bekas 
Isterinya di :http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=702302&extra&page=2 

Juga boleh melawati Blog Bekas Isterinya untuk maklumat lanjut: http://bellina-chin.blogspot.com/2009/03/my-new-born-baby-girl-wan-cassandra.html 


Juga video Beliau yang ganas dan kejam terhadap seorang wanita yang serba lemah dalam merampas anak yang dibawah jagaan bekas Isterinya,Highligtkan masa 0:04 beliau memakai baju jersi Malaysia 


http://bit.ly/ZRBsvA (tonton video di link ini)

-kredit ep

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro..tunggu esok kul 4 ptg..berakhirnya tempoh 48jam yg papagomo berikan...so, kita sama2 tgk esok..sapa mintak maaf dgn sapa..k..

Tanpa Nama berkata...




Minta maaf dengan syarat dan ugutan,
Jenis manusia apa ni. Kalau kamu seorang miskin, ada ibu yang tak sihat dan 5 adik-adik yang bersekolah dan perlu ditanggung kenapa tak sedar diri?.
Ini jelas menunjukan bahawa awak ini akal cencorot, kalau tak salah kenapa minta maaf? Kerana pasti mahkamah akan bebaskan awak, disini awak boleh jadi senang saman balas DSAI.

Awak ramai musuh samada dikalangan atau lawan kerana tahap pemikiran concorot saudara....
Awak tambah seorang lagi musuh, wanita yang menjadi teman katil awak dan anak yang awak ragut dari ibunya, tanpa belas kasihan tangisan anak itu dan jeritan ibu. Tingkah laku awak lebih TERUK DARI HAIWAN, bahkan nak kata syaitan saya tak kenal syaitan kecuali mahathir kutty yang kenal syaitan

SAYA DENGAN INI MEMINTA DSAI (YANG SAYA KENALI SEJAK DIA JUNIOR DI UM, bersama berdemo demi rakyat.... Sayan tahun siapa DSAI, orang yang utmakan solat dari makan......) dan YAKIN TIDAK GENTAR DENGAN CONCOROT MACAM AWAK SAMAN TATAP SAMAN....

otai minyak beku

Tanpa Nama berkata...

Bro..yg dimaksudkan dgn adik2 masih sekolah, ibu tak sihat tu dan segala bagai..dia cuma main2 je tu..don't take it seriously..itu adalah nada memperli..takkan x leh pikir kot..anyway, anyhow..kita sama2 tunggu esok..kalo semuanya dah jadi nyata, jgn kita byk bunyik plak nanti..

Unknown berkata...

PAPAGOMO NI WAJIB DI TRUSKAN SAMAN TRHDPNYA.KRANA DARI KATA2NYA JELAS DIA ORG YG SOMBONG ,BIADAB DAN KURANG AJAR.ORG SPT INI TIDAK BOLIH DI BERI MAAF ATAU DI BERI PLUANG KEDUA.SEKALI PUKUL ,TERUS KASI HABIS.BIAR DIA SEDAR DIA TU SIAPA.TERUS KAN SAMAN.

Tanpa Nama berkata...

Anwar saman papa Gomo pun tak makan kerana Anwar tak buat laporan polis untuk siasatan mengesahkan siapa lelaki dalam blog Papa Gomo.

How Anwar nak establish yang gambar dalam blog Pap gomo tu gambar bogelnya?

Simple saja kan?

In my opinion, Anwar saman Papa Gomo pun cuma nak membutakan lagi hati pentaksub2nya.

Belajar ler skit undang2.

Mulut Melayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...