01 Julai 2014

PANAS! MH370: PENYIASAT MAT SALEH PUN CAYA KUASA MISTERI PULAK


Campurtangan Kuasa Misteri Mungkin Punca #MH370 Hilang?

oleh...Kepala hotak Nurul Asyikin

Korang percaya pada kuasa misteri? Aku percaya. Sebab aku percaya alam ghaib wujud. Jadi tak aneh kenapa aku percaya kuasa misteri wujud. Cuma aku tak percaya bahawa kuasa2 misteri ini akan menganggu dunia manusia. Melainkan, kita yang ganggu dia terlebih dahulu.

Kalau betul la yang kehilangan MH370 bukan angkara ;

SABOTAJ

KENA BOM

KENA CULIK

TERHEMPAS

Maka campurtangan kuasa misteri mungkin jawapannya.

Oleh kerana kepakaran manusia terhad, maka tak aneh juga kenapa kita tak boleh nak perjelaskan kewujudan kuasa misteri tersebut saintifik.

Tapi persoalannya, betul ke kehilangan MH370 secara misteri adalah disebabkan kuasa ghaib? Ke kita jek yang tak dapat nak mencari2 jawapannya lagi? Ke kita aje yang belum menemui lokasi tempat ia terhempas disebabkan kita mencari di kawasan yang salah? Ke ada orang yang sengaja sorokkan maklumat?

Boleh jadi nak tutup kecuaian sesetengah pihak maka mereka me-reka2 alasan untuk tutup kepincangan sendiri.

Dan sampai sekarang kalau korang semua perhatikan, BOEING sepatah haram tak komen.

Kenapa? Kapal terbang BOEING yang terlibat dalam skandal nahas bukan satu dua. Tapi berturut2 dalam 2,3 tahun kebelakangan ini.

Cuba fikir, kenapa BOEING berkelakuan macam orang yang tak bersalah langsung dalam hal neh? Dan cuba fikir kenapa tuduhan terhadap kapten MH370, Zaharie kembali dibangkitkan oleh media2 antarabangsa?

KEJADIAN KEHILANGAN MH370 MUNGKIN AKAN HILANG INGATAN DARI RAKYAT MALAYSIA SELEPAS 90 HARI.....BIASANYALAH........TAPI DAH LEBIH 100 HARI.....
KEPRCAYAAN KARUT NIE DAH TAK BOLEH PAKAI.....MUNGKIN DISEBABKAN MEDIA SOSIAL PUNYA PERANAN.......KES MH370 MASIH HANGAT DIBINCANGKAN!!!!!!!!!!!

TEORI YANG MASIH HANGAT DI MEDIA SOSIAL....

Sharifah Sofia Syed Rashid

Panas Terkini Penumpang dan Anak Kapal MH370 disembunyikan:

Sekali lagi maklumat bocor. " Tolong selamatkan mereka. Mereka masih hidup dan selamat " itu laporan terbaru yg dilaporkan oleh penyiasat.

Pasukan penyiasat antarabangsa dilaporkan sedang melihat semula kemungkinan bahawa penerbangan Malaysia Airlines pesawat MH370 mungkin mendarat di satu lokasi tertentu dan tidak berakhir di Lautan Hindi.


Laporan New Straits Times yang memetik satu sumber tidak dinamakan menyebut, ia merupakan antara kemungkinan yang sedang diteliti memandangkan pencarian yang dijalankan sehingga hari ini masih belum menemui sebarang serpihan pesawat.Kemungkinan besar juga pesawat MH370 yg hilang dari radar tersebut telat dipandu secara " autopilot " dan lokasi pertama pendaratan MH370 mungkin berada di Diego Garcia sebelum dipindahkan dilokasi yg dirahsiakan.

Bagaimanapun, pencarian di selatan Lautan Hindi yang telah melebihi 100 hari ini masih perlu diteruskan, kata sumber tersebut dalam laporan NST. Kita akan meneruskan misi SAR pencarian di Lautan Hindi bermula bulan Ogos ini.

Sangkaan bahawa ia mendarat di satu tempat itu tidak mustahil kerana kami masih belum menemui sebarang serpihan yang mungkin berkaitan dengan MH370.Bagaimanapun, kemungkinan bahawa terdapat negara tertentu menyembunyikan pesawat tersebut ketika lebih 20 negara mencarinya sedang di siasat - Pensyiasat






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Emosi.

Master Jaguh berkata...

Wow !!
What A Suprise !!

This Is Beyond Your Imagination !!

>>>> - CLICK HERE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...