11 Oktober 2012

Kantoi ! Kisah Raja Pondan......




Kita Semua Uncleseekers

Nota Kita Semua Uncleseekers: Jawapan kpd mereka yang berkata ini gambar sebelum ini superimpose / editlah di raja Pondan II, blogger Malaysia In Crisis sudah jawap oleh rakan raja itu sendiri secara tak langsung mengesahkannya ia Benar! Edisi kantoi dalam kantoi seorang raja yang sedang menyetan! Baca seterusnya -

Tingkahlaku Ketua Agama Yang Kita Doakan Setiap Jumaat (3) -MediaPerak, sumber blogger Malaysia In Crisis.

Gambar terkini untuk terus dinilai keperibadian seorang Raja.., Ini pesta apa pulak? semua nampak lalok je..arak kegemaran mereka!! Apa jadi lepas sessi minum diatas?Kenapa Ketua Agama Islam jadi macam ini? Memang betullah banyak lagi aksi-aksi yang mereka takut rakyat lihat agaknya.

Artikel Raja Pondan II (http://mediaperak.com/2012/10/08/18sx-kisah-seorang-khunsa-yang-bakal-jadi-ketua-agama-2/) telah disahkan bukan Photoshop, Bukan Cut & Paste, Bukan Pelanduk Dua Serupa. Antara komen pembaca yang mempersoalkan kebenaran gambar-gambar tersebut akhirnya terjawab sendiri daripada perang siber bermula antara kumpulan pembaca yang mungkin rakan dan dari pihak istana.

Mereka mula berperang di alam siber, kita nantikan kesudahan perang siber mereka dan pastinya lebih banyak aib yang mereka buka untuk kita sama sama menilai institusi diraja ini

Siapakah Kelvin? Siapa yang mengkhianati Istana Selangor dan apa kaitan mereka dengan Istana.

Banyak lagi ke adegan mereka ini yang disebut oleh rakan mereka sendiri. Mereka resah kewujudan bukti yang bakal dilihat oleh rakyat mereka... Apa kena mengena "doing good service" untuk masyarakat orang melayu? Adakah mereka seharusnya mahukan orang melayu tidak mengetahui perihal mereka sebenarnya..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BN mampu memerintah dengan baik malangnya mereka rasuah dan pecah amanah. PR juga mampu memerintah dengan lebih baik malangnya mereka bergaduh sesama sendiri. Malang sungguh nasib rakyat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik gaduh drp rasuah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...