31 Mac 2009


Udah.... jangan sebut pasai si Kalai lagi...... buang masa jer. Baik ler tumpukan pada kempen untuk mengajak rakyat Bukit Selambau melakukan perubahan melalui kuasa rakyat. Makkal Sakti!!! Agenda memperkuatkan Pakatan Rakyat di negeri Kedah mesti diberi keutamaan. Yang lain persetankan!!

Perjuangan Si Kalaivanar ni..... nampaknya lebih kepada perjuangan bersifat mementingkan diri. Orang macam ni tak sesuai jadi pemimpin rakyat. Tak dapat jadi calon merajuk..... sabotaj parti!!! Orang macam ni.... perasan.... dia jer yang akan jadi calon yang hebat untuk memperjuangkan nasib rakyat.... Katakan pada nyer...poooorrraaaahhhh!!!!

Ingat.... jika kita fikir kita hebat..... ada orang lain yang lebih hebat daripada kita. Mungkin orang tu akan dapat menjalankan tugas dengan lebih baik sebagai pemimpin rakyat. Sepatutnyer, kita beri sokongan pada dia.... dan sama-sama bergandingan bahu untuk memartabatkan kuasa rakyat agar agenda melakukan perubahan lebih mudah terlaksana. Tolak ketepi perasaan tak puas hati apabila tak terpilih sebagai calon. Terus istiqamah.... baru ler orang respect!!!
Kita mesti bersangka baik pada orang dan beri orang yang dipilih peluang... jangan jeles dan cepat melatah..... Kemenangan untuk Pakatan Rakyat dalam saat-saat crucial seperti PRK ni.... amat penting diberi keutamaan. Kepentingan diri.... tolak ketepi!!!

Jadi.... kalau sekira nyer si Kalaivanar ni.... nak keluar dan bubar parti bersama-sama para pengikutnyer... biaq pi kat dia. PKR tak perlukan orang seperti depa ni..... yang mungkin akan menjadi duri dalam daging nanti......... Yang jenis lagu ni.... tak dak moral dalam perjuangan!!! Tak dak nilai pada kita.... so, biaq pi depa berambus!!! Lagi depa dok ada dalam parti... lagi buat penin kepala jer .... Hangpa kerja kuat lagi dan rekrut yang baru..... Anggap jer, keluaq nyer depa ni, sebagai parti cleansing.... untuk membersihkan elemen-elemen buruk dan tak sihat ni daripada parti!!!
Apa-apa pun..... teman doakan semoga PKR/Pakatan Rakyat akan terus kekal menguasai DUN Bukit Selambau!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...