09 September 2014

RAKYAT M'SIA BOIKOT PRODUK ISRAEL HANYA HANGAT-HANGAT TAIK AYAM...





Dr Hafidzi

SHAH ALAM - Rakyat di negara ini disifatkan tidak konsisten dan hanya hangat-hangat tahi ayam dalam memboikot produk yang ada kaitan dengan Israel.

Pengerusi Aqsa Syarif, Profesor Madya Dr Hafidzi Mohd Noor berkata, penindasan rejim Zionis yang sudah mulai reda di Gaza menyebabkan masyarakat kembali membeli barangan yang telah diboikot dahulu.

“Masyarakat perlu sedar bahawa Israel tidak akan berhenti daripada terus menjajah bumi Palestin dan tindakan masyarakat yang kembali membeli dan menyokong produk Israel adalah satu tindakan yang mengecewakan.

“Untuk membebaskan bumi Palestin, kita memerlukan perjuangan berterusan dalam bentuk sumbangan dan penglibatan dalam kempen boikot," katanya.

Menurutnya, kebanyakan masyarakat tersilap dalam mengaplikasikan kempen boikot menyebabkan mereka tidak mampu meneruskannya secara konsisten.

“Boikot lebih kepada mewujudkan kesedaran serta kesan jangka panjang selain bertujuan supaya syarikat yang menyumbang secara langsung dan tidak langsung kepada Israel mengubah polisi mereka itu.

“Kerana itu, awal-awal lagi kami telah menyeru kepada masyarakat untuk boikot atas dasar kefahaman dan ilmu, bukannya secara emosi. Apabila boikot guna emosi, perkara sebegini yang berlaku. Sesudah berakhirnya serangan, mereka kembali ambil pendirian untuk tidak boikot,” katanya.

Katanya lagi, mereka yang sedar akan tanggungjawab memboikot akan dapat memastikan penindasan rejim Zionis terhadap penduduk Gaza berakhir.~SH


DIBAWAH ANTARA KOMEN-KOMEN MENARIK BERITA DIATAS......

raayat msia nak baikot.prog cakap senang,raayat msia setakat pegang sepanduk tapi kena bayar baru berjalan klau tidak .isu israil kita kena bantu pergi berperang bersama raayat mereka dan tentukan bumi israil kalah dan hilang di peta dunia baru berhasil.setakat baikot barang mereka msia kecil dunia beli tak jadi kudis pun bagi israil.sebab dia dibela olih kuasa besar dunia .maaf prog.

dalam fb banyak tukang komen yang berlantang2 suara.. suruh je dorang pg perang dgn israel tu...

Biar org lain nak kata apa...tapi kami masih boikot....

Dh kena mandrum Zionist

aku dah agak dah rkyat M'sia nie terutamanye melayu... ms boikot b'sungguh2 smpaikan merusuh & rosakan harta benda org tp last2 dia gak akn kmbali guna/beli brgan yg dia boikot 2..... tengok je la McD sekarang nie dah mula penuh semula..............



INI PULAK YANG BERLAKU DI NEGARA EURO......

Lupakan batu tanda "Hollywood". Kini ada "Viva Palestine" luar kota Belfast. Hebat sokongan orang Irish! 

DALAM SEDAR RAKYAT DAN NEGARA MALAYSIA MASIH MENYOKONG PRODUK ISRAEL?......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Soal kezaliman Yahudi Laknatullah ini satu masaalah yg lama bagi UMMAH &; sepatutnya memerlu kan tindakan jangka panjang walaupun selepas kira semua dah mati .Jadi saya seru kpd semua terus boikot sampai Yahudi serahkan kpd sdr sdr kita di Palestin hak mutlak ummat
seagama kita.

Miss Vee berkata...

Rahsia Teragung Lelaki Sejati Terbongkar !!

This Is What Women Really Want !!

KLIK SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...