21 Ogos 2014

KEDAH YANG SEKARANG..BELI AYAQ DAPAT TENGOK GADIS SEKSI SEPARUH BOGEL....

BETUI KE NIE.....HANGPA JANGAN FITNAH....
Kalau tak caya hangpa kena masuk sendiri p cek......

HOUSE BAR - Hidangan daging mentah menanti anda di Kedah,,,, mai la

Apa yang disiarkan di sini adalah gambar-gambar dalam sebuah bar yang bernama HOUSE. Terletak di Jalan Putra.

Inilah agaknya pembangunan yang paling masyuk untuk rakyat Kedah di bawah BN yang sibuk dijaja pencacai...

Tokeh kelab masyuk duit tapi pengunjung sudah pasti masyuk ayaq.. dah masuk ayaq., kenalah buang ayaq...

Bukan susah nak buang ayaq.. pi la bilik ayaq.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MB Kedah...sila beri komen anda...betol ke fitnah ni?

sri hartamas

Miss Vee berkata...

This Is What Women Really Want !!

Ciri - Ciri Lelaki Yang Tak Bisa Dilupakan Oleh Setiap Wanita !!
KLIK HERE !!
cam

Tanpa Nama berkata...

Mukhriz jom kita pi marhaban ramai ramai disitu..boleh ajak datuk exco agama...apa nama tu yg dr langkawi tu...mai sekali.

Ni la kerja bn, pusat mahad tahfiz sains di pulau tu hampa pi tutup yg projek maksiat ni hampa pi buka...BN menang rakyat senang....senang buat maksiat la...

Tanpa Nama berkata...

Biasalah inikan kerajaan BN. Semua boleh. Majlis daerah Alor Setar tak bekerja. MB Kedahpun liberal jugak. Tak tengok ke macam mana pakaian isterinya semasa jamuan di rumahnya di Kuala Lumpur dulu.

Tanpa Nama berkata...

Masa Pas memerintah Kedah ,House Bar ni pun dah ada... Tak ditutup pun walaupun wakil rakyat kawasan tersebut adalah orang Pas sendiri. Tak percaya check balik sapa wakil rakyat kwsan tu masa Pas memerintah..

Tanpa Nama berkata...

Bangsat punya mukhriz menrosakkan kedah.

Tanpa Nama berkata...

House Bar...kepunyaan ahli DAP yg punya. Tukar kerajaan pun tak akan dapat tutup benda ni.... Macam kerajaan Selangor skrg pusat hiburan makin bertmbah bnyak sprti cendawan lepas hujan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...