langsai hutang

langsai hutang
klik gambar

27 Februari 2013

PANAS ! KATA POLIS BERKECUALI.. NIE APAHAL DATANG KACAU PROGRAM PENDEDAHAN BALA..! ( LIVE )

Ribuan kini di KLSCAH mengikuti pendedahan PI Balasubramaniam di Forum 'Siapa Arah Bunuh Altantuya' http://twitter.yfrog.com/ob7x0spj

secara LIVE dari KLSCAH. Berikut adalah linknya; 

RADIO   http://www.radiobangsarutama.com/2013/02/eksklusif-live-pendedahan-pi-bala-jam-9.html




Lapuran dari Dewan himpunan Cina -Polis  siap datang ramai dan tak tahu apa nak buat sebab orang sudah tak takut so depa tahan beberapa staff dewan KLSCAH konon utk urine test di balai...kesian polis..tak apa program jalan seperti dijadualkan InsyaAllah dtg dan bawa kawan2 -che'GuBard Samm 







Nak bukti?.. Okey, kita cuba senaraikan bukti. Sampai sekarang samseng UMNO yang baling cat merah dan pecahkan cermin Bas Jelajah Merdeka Rakyat tak ditangkap. Samseng Dusun Jalan Kebun pun sehingga kini masih tak didakwa tanpa khabar berita. Kumpulan mahasiswa yang berkhemah didataran yang diserbu sekumpulan samseng pun hingga kini takda tindakan dibuat biarpun dah laporkan pada pihak Polis. Kereta DS Anwar yang dibaling batu di Johor hingga kini masih takda apa-apa tindakan. Kes penyokong PAS yang ditikam di bahu di Selangor masa ceramah Merdeka Rakyat hingga kini senyap. Cuba kalau kereta Menteri yang dibaling batu dan dirosakkan & kena macam tue, tak sampai sehari terus ada tindakan dari pihak Polis. 

Jadi, macamner leh rakyat harap kamu ADIL & TAK MEMIHAK?... Itu belum lagi kes gambar Tok Guru & Hadi Awang yang dikencing oleh sekumpulan pemuda. Bila pelajar tunjuk punggung kat gambar PM masa Janji Bersih tahun lepas, terus tindakan siasatan dilakukan. Itu belum lagi kes gambar Lim Guan Eng yang dipijak dan bilik gerakan DAP dibaling cat merah di Pinang yang hingga kini takda kesudahan siasatan. Kes Ibrahim Ali yang ugut bakar BIBLE, hingga kini entah mana siasatan & kesudahannya. Tue belum lagi blogger yang siarkan video lucah kononnya mirip pemimpin pembangkang, sehingga kini tak ditahan. Masa video lucah Chua Soi Lek dahulu, penyebarnya ditahan dan telah didakwa. Bayangkan kalau orang dan pimpinan PR yang buat, dah lama dah kena ambil tindakan dan segerakan siasatan. Selama ni rakyat menilai apa yang dibuat oleh PDRM... Hurmm.. Jadi, dimana yang membuktikan pihak berkuasa telus dan tidak memihak?... Anda ada bukti yang lain untuk dikongsikan?.

Ikuti juga live dari Dewan KLSCAH bersama PI Bala malam ini
SAMM mempersiapkan sebuah pentas jelajah buat PI Bala sebagai saksi tragedi pembunuhan Altantuya dan malam ini merupakan edisi pertama. 


Di atas permintaan ramai, SAMM akan menyiarkan talkshow malam ini secara LIVE dari KLSCAH. Berikut adalah linknya; 

http://www.ustream.tv/channel/merdeka-rakyat



Menyusul Lagi......

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Eleeehhhhh... abis tu sapa yang suruh antuya diC4kan? abis tu, napa tak tangkap deepak yang cakap macam2 turrr?

Tanpa Nama berkata...

kalau dulu polisdgn askar ni memang tak ngam pasal kepala lain satu kat pm satu kat agong lah depa ni tak ada apa dah macam rojak belum masuk perut orang kata rojak dalam apatah lagi

Tanpa Nama berkata...

contempt of court..tu pasal polis kena hentikan..buat laporan biar la adil..asyik nak hentam Polis je..saya pun tak setuju dgn semua yg kerajaan buat but bila berkata-kata tu gunakan lah akal fikiran bukan nafsu..dalam polis tu bukan semuanya yg rasuah..

-anak islam Permatang Pauh-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...