28 Februari 2013

PANAS ! ANWAR SETUJU PINDA PENINGKATAN ROYALTI 5% KEPADA 20% DI KEDAI KOPI..!!!



Presiden R menunjukkan Manifesto PR yg telah dipinda oleh Dato Seri Anwar Ibrahim,

Memasukan peningkatan Royalti 5% kpd 20% bg negeri Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah, Sarawak dan Bakal Negeri2 Pengeluar Minyak dan Gas
:)

ALLAHUAKBAR!!!

Hebat pemimpin PR, berbeza benar dgn pemimpin UMNO/BN, kami pergi ke PWTC semasa Perhimpunan Agung Umno utk serah memo agar usul royalti Kelantan dibahaskan pun dihalau.

Kami pergi ke PWTC utk serah amanat Tun Razak pada Awe Adek pun dilayan dgn ayat "TAK PAYAH!!! TAK PAYAHH!!!
"

R terokk rapattt jikkk demi rakyat Kelantan dan Negeri2 Pengeluar Minyak dan Gas.

ANDA NILAILAH SENDIRI, PEMIMPIN NEGARA YANG MACAM MANA YANG ANDA MAHU?

PILIHLAH KERAJAAN YANG NAK BAGI ROYALTI PADA KITA ;)




SYUKUR DS ANWAR IBRAHIM SETUJU PINDA MANIFESTO PR

Mohon rakan siarkan peristiwa bersejarah ini. Terima kasih :)

R serah surat kepada Dato Seri Anwar Ibrahim, agar Pakatan Rakyat ubah Manifesto Pakatan Rakyat dengan memasukkan peningkatan Royalti daripada 5% kepada 20% untuk Negeri Negeri Pengeluar Minyak dan Gas, iaitu Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah dan Sarawak serta negeri negeri lain yang mengeluarkan minyak di Malaysia pada masa akan datang.

Kami meminta jasa baik YB Dato Seri Anwar Ibrahim buat pindaan dan tandatangan atas buku Manifesto Pakatan Rakyat di majlis 1 Jam Dato Seri Anwar Bersama Rakyat Pasir Puteh pada jam 5.30 petang tadi, di Restoran Bonda, Sebelah Masjid Ibrahimi, Pasir Puteh.

R mengucapkan terima kasih kepada YB Dato Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan Pakatan Rakyat kerana responsif terhadap suara rakyat di Negeri Negeri Pengeluar Minyak dan Gas.

Dalam sesi singkat bersama DSAI kami menyatakan bahawa kami komited dalam perjuangan rakyat ini, dan akan meneruskan perjuangan ini hinga rakyat di Negeri Pengeluar Minyak dan Gas dapat menikmati hasil bumi kami.

R akan bersama dengan Pakatan Rakyat atau mana mana parti serta pihak yang membawa bersama agenda perjuangan kami hingga berjaya.Ketepikan politik sempit, utamakan kepentingan rakyat. Berikan royalti Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah, Sabah serta negeri negeri lain di Malaysia.

Respek kami dari R kepada Pakatan Rakyat. TERBAEKK!!

Trm kasih kerana terbuka dan boleh menerima teguran rakyat, berkaitan pembetulan isu Royalti dm buku Manifesto PR.

InsyaAllah jika inilah sikap yang ditunjukkan, saya percaya Kerajaan BARU Malaysia di bawah PR lebih proaktif dan dinamik berbanding kerajaan korup yg ditadbir UMNO/BN skrg.

Teruskan usaha, moga beroleh kemenangan dlm PRU13.

Presiden R Nazri Deraman

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua dia setuju asal ada keuntungan politik padanya kalau setiap pengundi minta nak pakai anak bini dia pun, dia setuju sebab nak jadi pm yang pertama hiv didunia ...........bakal pm selipar jamban

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...