15 Januari 2013

KANTOI LAGI ! KJ tak Kenal Sharipah Jabeen..Bukankah KIMMA Ahli Bersekutu UMNO...


Kalau mengikut surat lampiran dibawah Sharipah Jabeen nie menjawat jawatan Tim.Ketua Wanita Kimma kebangsaan , cuba cari disini tak nampak pun muka dia   Sayap wanita KIMMA yang ada muka kak Zat dan RM...

sebenarnya Kimma juga Ahli Bersekutu UMNO

Permohonan Kimma untuk menjadi sebagai ahli bersekutu UMNO telah diterima oleh Majlis Tertinggi UMNO pada 27 Ogos 2010. Dengan kelulusan ini, Kimma kini menikmati status pemerhati di dalam semua mesyuarat bahagian dan perhimpunan agung UMNO namun tidak boleh terlibat dalam perkara dalaman UMNO
.[9]




Forum yang bertajuk "Seiringkah mahasiswa dan politik?' telah diadakan di Universiti Utara Malaysia (UUM) Sintok, Kedah pada 8 disember 2012 yang lalu dianjurkan oleh Pertubuhan Suara Wanita 1 Malaysia (SW1M).

Barisan ahli panel Puan Sharifah Zohra Jabeen, Encik Peter Yap,Encik Gulam Muszaffar Gulam Mustakim dan Encik Mazli Mutazam. Moderatornya Saudara Ku Amirul Aziz Ku Seman.

Jumlah peserta yang hadir mengikut apa yang telah didaftarkan mencecah angka 2300 Penyertaan.

Namun begitu meskipun forum tersebut bertajuk "Seiringkah mahasiswa dan politik?'.. apabila Mahasiswa yang hadir tidak sehaluan dengan penganjur inilah yang terjadi…

Video bermula dengan para Mahasiswa berikrar untuk menentang budaya songsang, ‘Perosak Bangsa’, ‘Menentang demonstrasi jalanan’, ,Penghancur keamanan’,’Menentang anasir luar yang menjadi barah perosak anak-anak bangsa’.

Mereka juga berikrar untuk menyokong ‘Keamanan’, ‘Keharmonian’ dan kesejahteraan bersama rakyat Malaysia berbilang bangsa tanpa campurtangan pihak ketiga.

Video kemudiannya menunjukkan seorang Mahasiwa Bawani KS, yang bangun untuk mempertahankan himpunan BERSIH dan mempersoalkan kenapa Malaysia tidak boleh menyediakan pendidikan secara percuma berbanding beberapa negara luar.

Sebelum Mahasiswa tersebut menyelesaikan hujahnya muncul Pengerusi Suara Wanita 1Malaysia (SW1M) Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin dihadapannya sambil berkata "Listen, listen, listen, listen..." dan merampas microphone yang berada di hadapan Mahasiswa itu.

Lagi apa Pengerusi Suara Wanita 1Malaysia itu kata lihatlah dalam video di bawah ini..



Tahukah anda siapa Sharifah Zohra Jabeen yang begitu angkuh dan sombong ini??.. lihat apa jawatannya..



Ini link FB beliau.. kalu nak berkenalanlah... Sharifah Zohra Jabeen

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesiannye setan betina KP umno KJ pun tak mengaku waris dan tak kenal sapa dia .......beghuk matyeah betina..... diSabah ada spesis beruk rambut merah macam dia....
SEDAP NYA HALAU ORANG DKELUAR MALAYSIA - SEDARLAH NENEK MOYANG KAU PUN PENDATANG HARAM JUGAK.....

Tanpa Nama berkata...

siapa KJ?... kalau saya nak berjaya kat UMNO pada masa sekarang, bukan dengan KJ untuk saya berbaik-baik...

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat giler pangkat,nama,kuasa dan bodoh..ops

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...