15 Januari 2013

Kantoi ! Brahim Ali Terpaksa Demo dalam hutan pulak...Sambutan Peserta Sakan woii..!!!

Brahim Ali terkejut air hilir naik ke hulu di Tasik Pedu

12 ribu (jangan gelak) peserta demo sedar bahawa Utusan dan TV3 menipu!!!




Oleh: Wan Ketom Wan Maki, Pekan Naka

Ketua Umum Perkasa, Brahim Ali terkejut besar apabila mendapati air sungai Pedu yang sarat dengan bahan pencemaran dari kawasan pembalakan Charok Genting Bunga mengalir naik ke Tasik Pedu. Kah kah kah...

Ni cerita lawak, baru petang Brahim tahu bahawa dakwaan Utusan Meloya kononnya pembalakan menyebabkan air Tasik Pedu tercemar adalah tidak benar sama sekali kerana air di kawasan terbabit yang berada di hilir tidak mungkin masuk ke Tasik Pedu yang berada di hulu.


Bukan sahaja Brahim yang baru tahu, kira-kira 12 ribu (jangan gelak) peserta demo pun akhirnya faham bahawa dakwaan Utusex dan TV3 suku serta blogger upahan iPad China sorang sebuah adalah bohong semata-mata.

Alhamdulillah ada hikmahnya perhimpunan 12 ribu (jangan gelak) ahli2 Umno petang tadi ada hikmahnya kerana ia memberi kesan positif kepada penyokong BN sendiri bahawa Projek Buah-buahan di Charok Genting Bunga langsung tidak menjejaskan kawasan tadahan Tasik Pedu.

Sekian laporan saya dari Pam Minyak Shell, Jalan Lencong Barat.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brahim,
inilah tulah dankesan sumpah semasa bersama S46 di Taman Malawati Phas 5, " .....kalu kawe masuk smula umno, mace kawe jilak buntok mahadhir....." 1988 PRK Ampang.......

menyalak lah kamu seperti anjing gila, nganga mulut mu luas-luas seperti hippo, orang dah tak dengar......

KESIAN.... KESIAN.... GILA TALAK, ANGAU DAN MEROYAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...