IKLAN

IKLAN
Klik gambar

03 Disember 2012

Kisah Benar ! Haram Jadah Orang umngok..Nak Masuk Lif pun Guna Nama PM...!!!


Kisah Benar......

Assalamualaikum , saya ingin berkongsi cerita dengan encik . . Saya bercuti di Kuala Lumpur , saya juga diberi penginapan di Hotel Sunway Putera ( Depan PWTC) , hadiah daripada boss saya kerana berkerja dengan cemerlang :)

Saya bercadang untuk berjalan-2 di sekitar bandaraya bersama
keluarga saya. Untuk pengetahuan encik , DI PWTC , terdapat persidangan UMNO . Kebanyakan mereka menetap di Hotel yang saya duduk . Dengan ada nya mereka , penggunaan lif menjadi sesak sehingga saya terpaksa menunggu 1 jam 17 minit . Ya , 1 jam 17 minit . saya trlampau menyampah sehinggakan saya mengira berapa lama saya berdiri menunggu lif . Begini ceritanya

Sewaktu itu , pukul 3.30 , saya dan keluarga akhirnya berjaya melangkah masuk ke dalam lif . bilik kami di tingkat 23 . kami ingin ke hotel lobby (tingkat 9) . Ketika kami hendak turun , di tingkat 19 , ada sekumpulan orang umno ( 10 - 15 orang ) meluru masuk ke dalam lif . sampai ke orang kedua terakhir , alarm full lif berbunyi . Saya pun berkata " cik , tunggu lif satu lagi, jgn push , anak saya ada kat sni" . Salah seorang daripada mereka yang tidak dapat masuk berkata " Kami nak pi bersidang ni , cik boleh tak kluaq sat ?" WOW , mereka mengarahkan kami (saya dan kluarga) kluar daripada lif , hanya untuk mereka yang sudah terlambat ingin bersidang ? saya berkata " Cik , atas dasar apa cik nak suruh saya kluar ?" makcik tua umngok jawab " ATAS DASAR NAJIB , PM SAYA DAN KAMU" .

Sedikit pertelingkahan berlaku , sehingga kan , anak saya yang paling besar itu ditolak kluar . saya ada 3 anak , 2 laki 1 perempuan . yang paling besar adalah yang paling bongsu . namanya Atif . Atif ditolak oleh seorang pakcik UMNGOK ke luar lif . saya marah dan terus memaki makcik itu balik . Mereka berkata mereka seharusnya pergi bersidang tepat pukul 3 . hei , sewaktu itu sudah pukol 3.30 - 3.40 . Nampak sangat orang UMNGOK ni tak tepati masa . Isteri saya sudah keluar dan saya mengalah lalu memberikan mereka lif yang saya susah payah menunggu di tingkat 23 itu .

Share cerita saya ini kepada semua orang agar semua orang tahu UMNGOK NI GUNAKAN NAMA PM UNTUK SEGALANYA . FUCK UMNGOK

-Marwan-(bkn nama sebenar)

Tolong jgn tanyangkan fb saya dan nama betul saya . tq

kalau kena kat aku, aku suruh dorang turun tangga. kalau dorang taknak, aku cakap, "syukurlah ada tangga daripada kena terjun dari tingkat 23."


Oleh

Malaysian Gags
cerita best baru dapat dari inbox.

2 ulasan:

Bombo berkata...

Apa kuasa penyagak belaan piem,negara ini piem punya ke,,,,keparat punya penyangak,itu waa tak nak sokong umnogok,sebab setengah dari mereka ahli umno fikir negara malasia mereka
saja punya,nak tunjuk kuasa,, buluda

Pemuda Titiwangsa berkata...

buat malu orang melayu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...