12 Disember 2013

KANTOI ! MISI BANTUAN BANJIR KUMPULAN PEMUDA UMNO SEKADAR LAKONAN TERBONGKAR...... SAKSIKANLAH....


EDISI KANTOI !!!.... GURU KECEWA DAN KUTUK HABIS PERANGAI KUMPULAN PEMUDA UMNO MISI BANTUAN MANGSA BANJIR DI KUANTAN!!!!

Kalau dilihat pada kata-kata seorang guru bernama Cikgu Fadzilah Mohamed Tahir sudah pasti kejadian ini berlaku di Pusat Pemindahan Banjir Sementara Sekolah Menengah Kebangsaan Sg Isap Murni Kuantan Pahang.

Cikgu ini dikatakan seorang penyokong kuat UMNO juga.

Dia boleh cakap kumpulan pemuda UMNO datang beratus orang .. janji nak buat gotong royong tapi hampeh .. sekadar datang untuk berposing bergambar. buat lakunan sembur-sembur sikit lepas tu cabut menghilangkan diri tak nampak lagi muka.


Khabarnya lakunan ini dikepalai sendiri oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang baru Khairul Azwan Harun.


Tak lupa juga cikgu ini sempat juga kutuk Ketua Pemuda UMNO KJ sambil berkata ..TQ KJ DATANG BERPOSING DI PUSAT PEMINDAHAN BANJIR SMK SG ISAP MURNI. NAK BERSALAM PUN XSEMPAT. MABELESS MENTERI MUDA.



Inilah apabila gerak kerja dibuat bukanya terbit dari naluri hati yang ikhlas dan jujur tetapi sekadar berlakun untuk berhibur nak beri rakyat kabur.


Berlakun cuci premis yang sudah suci bersih .. akhirnya terbongkar jua.





gambar yang trending di FB semalam....LAKONAN MEREKA DIPERTIKAIKAN....

Bayangkan...bagaimana gabannya lakonan tahap kebebalan menyapu,mengemop umnuu masa banjir...tpt sekangkang kera pun sampai tiga orang buat keroje..tu belum kira yang duk menebeng kat belakang..  sumber

INI APA CERITA.....KEIKHLASAN YANG PENTING......



Lori MPAJ Di Kuantan Untuk Kerja-kerja Pembersihan Sampah

Atas permohonan Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh, kerajaan Pakatan rakyat Selangor di bawah kepimpinan Dato' Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim telah mengarahkan pihak Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) ke Kuantan untuk membantu pihak Majlis Perbandaran Kuantan dalam kerja-kerja pembersihan dan kutip sampah sarap.

Mana perginya lori Majlis Perbandaran Kuantan??? Jangan buat alasan banjir sampai perkara yang sekecil ini pun tak boleh nak settle. MPAJ yang jauh beratus batu pun boleh sampai. Adakah ini tekanan untuk rakyat di Kuantan kerana tidak memihak kepada BN pada PRU13 lepas?

- Tompo -


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...