03 November 2013

TERKINI ! AHLI PAS NAFI MASUK UMNO







Ahli Pas yg kununnya ketuai 300 org masuk Umno nafi berbuat demikian. Katanya dia dan rakan2 dijemput terima sumbangan tiba2 lain pula jadinya. Rancangan Jamil khir.. ulamak tapi menipu.



DAKWAAN PIHAK UMNO:

LAGI AHLI PAS KELUAR PARTI SERTAI UMNO

Selepas kemasukan beramai-ramai 351 orang bekas ahli PAS ke dalam UMNO, seramai 20 ahli PAS di Padang Lumat dalam DUN Sungai Limau telah berani hijrah.

Borang keanggotaan bekas ahli PAS ini telah diserahkan kepada Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan.

Salah seorang daripda mereka, Azizan Omar, 36, berkata mereka menganggotai Pas lebih 10 tahun dan kini merasakan Umno dapat membantu mempertingkatkan taraf hidup mereka.

Azizan dan tujuh anggota keluarga, termasuk ibunya, Maimunah Main, 60, adalah anggota PAS bahagian Batu 16 Padang Lumat dan mendakwa bersaudara dengan bekas Adun Sungai Limau Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak.

Sementara itu Ahmad berkata penyertaan 20 anggota PAS ke dalam UMNO merupakan petanda baik kepada UMNO pada saat-saat terakhir menjelang pilihan raya kecil Isnin ini.

"Saya merasakan akan lebih ramai ahli PAS sertai kami kerana satu perubahan yang besar berlaku di Kedah dengan Menteri Besar sekarang Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir," katanya kepada pemberita pada majlis itu.

Ahmad berkata Jamil Khir juga menarik perhatian anggota PAS untuk menyertai UMNO kerana beliau juga adalah Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang bertanggungjawab mengenai hal ehwal agama Islam.

Menjadi kebiasaan menjelang hari pengundian ramai di kalangan ahli Pakatan Pembangkang akan menyertai UMNO dan BN sebagai tanda protes dalam diam mereka ke atas parti yang pernah mereka wakili.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...