23 November 2013

PANAS ! RUMAH PEGUAM TERKENAL DISIMBAH CAT....ANGKARA SIAPA?????



Dikala seluruh mata mengutuk serangan dan kezaliman Yahudi di Gaza, rupa-rupanya di Negeri Johor ada manusia dari species "Yahudi" telah melancarkan "serangan" ke kediaman saya di Johor Bahru. Alhamdulillah bapa saya yang berumur 74 tahun dan ibu saya,68 tahun terselamat, cuma Pengawal Keselamatan yang bertugas mengalami kecederaan ringan sahaja. 

Dua laporan Polis telah dibuat oleh Pengawal Keselamatan saya dan juga ibu saya di Balai Polis Majidee pagi tadi. Kami sekeluarga percaya bahawa kejadian pada jam 330 pagi di Hari Keputeraan Sultan Johor ini adalah berkaitan dengan ancaman-ancaman bunuh dari seorang "Yang Berkuasa" terhadap saya seperti mana yang pernah disiarkan di youtube serta beberapa pendedahan-pendedahan tentang penipuan-penipuan serta jenayah yang dilakukan oleh beberapa pihak di dalam blog saya.

Terus terang saya katakan bahawa saya percaya "orang" yang bertanggung jawap adalah orang yang sama yang pernah mengarahkan 2 bom api dilontar kediaman seorang lelaki bernama Salleh Sadijo(Jojo's Production) di Bandar Baru UDA Johor Bahru beberapa tahun lalu. Ini suatu perbuatan "bacul" dan "penakut" oleh golongan ini. Saya hanya berserah kepada Allah akan memberi pertunjuk kepada "mahluk" yang berhati "Yahudi" yang bermaharajalela di Negeri Johor sekarang. Saya juga berharap jika ada kesudian rakan-rakan dan saudara mara sewaktu mendoakan agar balasan Allah diturunkan untuk Yahudi di Israel maka masukkanlah sekali DOA agar balasan Allah juga diturunkan untuk species "Yahudi" yang sedang bergembira dan BERMAHARAJALELA DI Johor.

Saya berharap sudah sampai masanya BUKIT AMAN mengambil alih siasatan kes-kes khas seperti ini dan bukannya Polis Johor.

Kejadian ini yang bukanlah kali pertama berlaku kepada saya, tidak langsung mengentarkan saya walau sedetik pun, malah ianya memberi saya semangat dan kekuatan untuk saya meneruskan perjuangan saya di dalam mendedahkan segala penipuan, jenayah dan sandiwara-sandiwara yang sudah lama "terlindung" dengan lebih berani dan terbuka. People Power! AllahuAkhbar!


Sumber Sini

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...