24 Julai 2013

TERKINI: Kalau ikut Populariti Che Long Didepan 7:3? ...Tapi Pihak BN Kata , Jauh Mendahului Sehingga Pukul 1.00 Petang....

67.79% sudah keluar mengundi

kemasikini: 3.00 ptg...

2pm: Jumlah keluar mengundi sehingga waktu ini sebanyak 11,075 orang (66.98 Peratus). Termasuk undi awal 911 undi, jumlah keseluruhannya 11,987 orang (67.79 peratus).

1:00pm: Setakat jam 1 petang, jumlah keluar mengundi sebanyak 10,160 orang (61.45 peratus), termasuk undi awal 911, sebanyak 11,072 (62.61 peratus)


Dik ? saya nak tampal gambar calon PAS kat motor adik boleh tak ?boleh bang ! No Hal ... ddera ni kita pasang saja - saja jer. Tampallah, kita suka Che Long.

Macam mana tu ? ini gambaran semalam.....




Calon PAS N.01 Kuala Besut Azlan@Endut Yusof atau lebih mesra dengan panggilan Che Long tiba di tempat membuang undi seawal jam 7.45 pagi tadi dan selesai membuang undi pada jam 8.05 pagi di SK Kampung Baharu.

Menurut Pengurus Kempen PRK Kuala Besut Hanapiah Mat berkata, sebaik Che Long membuang undi beliau akan hadir di setiap unit peti undi iaitu lapan peti yang berakhir di unit peti undi Bukit Puteri.

Lapan peti undi itu termasuklah, Tok Saboh, Bukit Puteri, kampung Baharu, Pulau Perhentian, Kampung Nangka, Kampung Nail, Seberang Barat dan Sebarang Barat Luar.





RAMALAN BB : PRK N01 KUALA BESUT

BN MENANG  MAJORITI : 2,134

Selepas 12 hari masa berkempen, hari ini pemilih di Kuala Besut akan menentukan, antara dua 'anak kampung' BN dan PAS, siapakah yang akan menjadi pilihan mereka untuk ke Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu.

Nasib calon BN Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman, seorang jurutera dan calon PAS, ahli perniagaan, hari ini akan ditentukan oleh 17,713 pemilih di kawasan berjiran dengan negeri Kelantan itu.

CALON Barisan Nasional, Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman bagi Pilihan Raya Kecil Kuala Besut selesai membuang undi di Sekolah Menengah Kebangsaan Kuala Besut di sini pada kira-kira jam 8.23 pagi. Beliau tiba di pusat mengundi itu pada jam 8 pagi tadi untuk membuang undi.

Ketika ditemui pemberita, Azlan berkata beliau berpuas hati dengan kempen yang dilaksanakan dan akan menunggu keputusannya pada petang nanti.

"(Kita) yakin akan menang, apa pun nantilah (keputusannya)," katanya ringkas.
- POLITIK HARIAN


#Live PRK Kuala Besut : 1.00 pm BN Telah Jauh Mendahului Pihak Lawan

Posted by SABA terengganu today 


Barisan Nasional (BN) dilaporkan sedang jauh mendahului dan meninggalkan Pas dalam pengundian setakat jam 12 tengahari ini.

Dari jumlah 56 peratus atau 9 000 lebih yang keluar mengundi sebagaimana laporan Suruhanjaya Pilihanraya sebentar tadi, didapati sebahagian besarnya adalah dari kalangan pengundi BN.

Menurut sumber yang tidak rasmi, dalam tempoh 4 jam lalu penyokong BN sudah pun melebihi keluar mengundi mengatasi Pas di kesemua 8 Pusat Daerah Mengundi (PDM).

Jumlah keseluruhan pengundi Dun Kuala Besut ialah 17, 679.

Keadaan cuaca yang baik sejak semalam, telah memberi kesempatan kepada para pengundi di sini untuk keluar mengundi lebih awal dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Kuala Besut, tanggungjawab kali kedua selepas Pilihan Raya Umum 5 Mei lalu.

Menteri Besar ,Dato’ Seri Haji Ahmad Said yang juga Pengerusi BN Terengganu yakin calon BN akan menang besar.

1 ulasan:

otaistillkick berkata...

popular bukan bererti bolih menang ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...