08 Julai 2012

GEMPAR!!! RAKYAT SABAH MENGAMUK HALAU SENDIRI PENDATANG ASING

NOTIS 7 HARI AGAR '3 KELING' TINGGALKAN SABAH!

Kami di KPKS masih merahsiakan hal ini sehingga mendapat respon pihak berkuasa. Jika masih tiada, maka terkejutlah seluruh negeri Sabah dengan pendedahan seterusnya tentang '3 Keling' tersebut.
Keamanan, keharmonian, kedaulatan negara tergugat sama sekali dengan makhluk perosak ini. Celaka sungguh '3 Keling' ini.



SAYA, Chung SU Li (530316-12-5240) mewakili Kumpulan Pencari Kebenaran Sabah (KPKS) ingin memaklumkan kepada umum bahawa kami memberikan masa selama 7 Hari kepada anak-anak Kadermaiden daripada RegunathaPatti, Tamil Nadu, India untuk bertindak meninggalkan Sabah atau menghadapi tindakan tegas.

Mereka yang dimaksudkan ialah Peer Mohammad Bin Kadeer(PEER) yang memegang MyKad bernombor 600323-12-5465; Nasir Bin Yusuf @ Kader Moideen Latheef (LATIFF) yang menggunakan Mykad 620605-12-6421 dan Pasport India E3171231 dan Lathief Kadermaideen (ALLAUDIN) yang memegang pasport India bernombor A1832854.


Kumpulan Pencari Kebenaran Sabah (KPKS) secara tegas dan keras memberikan masa 7 hari sehingga hari terakhir 15 Julai 2012 kepada '3 Keling' tersebut untuk tampil menafikan bukti-bukti yang kami dedahkan dalam Sabahkini.net; tampil membuat laporan polis terhadap kami atau sebaliknya dengan hormat menyerahkan semula IC kamu dan balik dahulu ke negara kamu; sebelum balik ke sini dengan mengunakan pasport India asli jika berminat. Masa diberikan kepada kamu untuk menyerah diri sendiri di Balai Polis, seterusnya boleh mengurangkan hukuman terhadap kamu.

Selepas 16 Julai 2012, kami akan bertindak lebih agresif sehingga kamu boleh dikenakan hukuman semaksimumnya. KPKS sudah agak bersabar lama dengan memberikan masa kepada suspek dan Pihak Berkuasa serta Kerajaan bagi menyelesaikan masalah ini. Namun, setakat hari ini, semua pihak mengambil langkah membisu dan tidak serius mengatasi masalah yang semakin membarah ini.

Kami telah membelanjakan duit hasil titik peluh kami demi negeri ini, kami rela mati daripada biarkan suspek yang harus digelar 'Syaitan' terus bermaharajalela di negeri bertuah ini.

Latiff, Peer dan Allaudin, kami susun 10 jari memohon dan merayu supaya kamu kembali ke negara asal kamu sebelum tarikh ini. Jika tidak, biar kamu bersembunyi di lubang cacing sekalipun, KPKS akan mencari kamu dan akan meminta dikenakan hukuman berlandaskan undang-undang negara ini.
Memang saya marah dan tegas menulis artikel ini kerana saya begitu sedih terhadap kerajaan 'Itik Tempang' terutama Imigresen, Polis, JPN, KDN dan sebagainya kerana tidak serius mengambil tindakan yang sepatutnya dan sentiasa bergelumang dengan rasuah.

Apa gunanya kami mengundi kerajaan BN jika sikap terus berdiam diri diamalkan oleh jabatan kerajaan? Kami tiada cara lain selain menukar kerajaan yang ada dengan harapan kerajaan baru mampu membuat sesuatu kepada negeri Sabah.

Kami tidak peduli dengan RCI. Itu bukan perjuangan kami. Perjuangan kami dikira kes yang lebih serius. Kami tiada masa menunggu sehingga kerajaan menyiasatnya melalui RCI. Kami minta sekarang. Itu hak kami dan kerajaan harus mendengar suara rakyat dan bukannya tutup telinga dan membutakan mata sahaja.

Kami masih memberikan masa kepada kerajaan dan kami melihat kerajaan yang ada sekarang mampu mendengar suara rakyat. Tolonglah pandang isu ini dengan lebih serius lagi. Kalau tidak, jangan harap lagi Sabah di bawah teraju BN.

Kepada umum yang masih tidak tahu apa artikel-artikel yang kami telah terbitkan, bacalah artikel bertajuk 'SkandalIC Projek Terbaru Di Sabah?'; 'Mulakan RCI Di JIM Dan JPN Sabah' ; 'India MIC VsIndia Kimma' dan 'Kempen Anti Pati Dan Boikot Kedai India' dan 'Lancarkan Kemkot Terhadap Kepentingan Keling'.

Semoga umum faham betapa seriusnya kes ini. Untuk pengetahuan umum KPKS mempunyai ahli yang semakin ramai, akan tetapi kami tidak akan dedahkan identiti kami kerana mereka yang terlibat amat bahaya. Mereka sanggup membunuh sekalipun bagi memastikan periuk nasi haram mereka tidak tergugat.

Sekali lagi saya tegaskan bahawa kami tidak memusuhi orang India tempatan atau yang mendapat kerakyatan secara sah kerana mereka telah bersama membangunkan Sabah; tetapi kami memerangi 'Keling' atau 'India' yang mendapat IC Projek kerana mereka umpama 'Syaitan'!

Kami mengisytiharkan perang terhadap orang India yang mempunyai IC songsang dan melakukan jenayah rasuah terhadap tiga suspek 'Keling' ini kerana kami tidak mahu usaha pertama kami gagal.

Untuk itu, kami pun sanggup buat apa sahaja. Kalau tidak suspek menerima masa yang kami berikan, maka kami akan kerah ahli KPKS berjumpa sendiri dengan Pesuruhjaya Polis Sabah, Pengarah Imigresen yang kami agungkan dan membuat kenyataan media sebagai jalan penyelesaian terakhir.

Ketika itu, '3 Keling' ini tidak boleh tunjuk hidung mancung mereka di Malaysia lagi. Maruah dan ketampanan kamu bermisai sudah tidak berguna lagi. Baik kamu cukur saja misai kamu pada masa itu. Nama kamu di India juga rosak teruk.

Keluarga kamu juga turut mendapat kesan teruk. Baik kamu dengar nasihat KPKS, kamu bertindaklah sekarang. Kalau kamu rasa apa yang kami cakap ini fitnah semata-mata, ayuh bangkit! Buatlah laporan polis dan meminta Chung Su LI ditangkap segera.

Tapi '3 Keling' ini terutama Latiff lebih kepada ciri kewanitaan. Kamu ini lelaki sejati kah? Tiada guna ada misai tebal macam gangster tamil India, tetapi pengecut. Kamu kena sedar bahawa kamu 'India Mari'. Kamu tidak diterima di Bumi ibu pertiwi kami. Haram setiap langkah kamu di negara kami. Haram kalau kamu memalsukan keterangan diri. Haramlah kamu dan saya pun tidak terlalu celupar katakan kamu memang 'Anak Haram'. Kenapa saya terpaksa kata sebegitu? Anak kepada seorang ibu semuanya datang ke Sabah buat jenayah dan aktiviti haram. Tiada seorang pun anak mereka mempunyai ciri kemanusian yang baik.

Kesihan Kadermaiden, bapa yang sungguh malang sekali. Dia menyesal kerana isterinya melahirkan anak derhaka atau 'syaitan' di muka bumi ini. Jangalah bermuka merah dahulu. Perlukah kamu mendengar segala cemuhan kami ini? Baik larikan diri balik ke India sahaja. Pergi buat jenayah di Indialah. Bukankah Tamil Nadu banyak jenayah?
Sesuai sungguh kamu jadi gangster di India. Semua di sana nanti takut sama kamu. Di Sabah ada Chung Su Li, 'Anak Jantan' yang sama sekali tidak takut sama kamu. Rakyat Malaysia tulen lebih kelelakiannya daripada kamu. Semak balik jantina kamu kalau kurang pasti.

Rakyat Sabah harus faham tujuan saya berbuat sedemikian. Kita harus memberikan tekanan kepada mereka kerana memang tidak takut dengan apa sahaja usaha kita kerana mereka terlalu yakin pihak berkuasa tidak mampu bertindak ke atas mereka.

Jika selepas 7 hari daripada pemberitahuan notis ini, '3 Keling' masih angkuh dan enggan mengangkat kaki dari bumi Sabah, maka alamatnya meranalah mereka. Ini bukan ugutan, tapi kenyataan. Ini usaha pertama kami. Banyak lagi yang kami ingin dedahkan tetapi '3 Keling' ini terus menjadi batu penghalang.

Wahai rakyat Sabah! buatlah sesuatu semampu kamu membantu Chung Su Li. Kalau kita dalam satu ikatan kuat, tidak payah tunggu kerajaan ambil tindakan, mereka sendiri lari lintang pukang ke RegunathaPatti ByPass.

Saya akhiri artikel kali ini dengan rayuan saya terhadap '3 Keling', kerajaan dan umum. Saya baru bangkitkan artikel Nasir @Latiff, belum umum mendengar cerita Peer dan Allaudin. Kalau anda sudah dengar, rasa marah kamu terhadap '3 Keling' akan membuak-buak dan mendidih.

Kami di KPKS masih merahsiakan hal ini sehingga mendapat respon pihak berkuasa. Jika masih tiada, maka terkejutlah seluruh negeri Sabah dengan pendedahan seterusnya tentang '3 Keling' tersebut.

Keamanan, keharmonian, kedaulatan negara tergugat sama sekali dengan makhluk perosak ini. Celaka sungguh '3 Keling' ini.

Saya harap rakyat Sabah teruskan berdoa agar kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap mereka ini. Dalam masa yang sama, jika suspek berani, dia mengaku dan rasa bersalah, dia harus kembalikan semua dokumen dan balik ke India sahaja tanpa sebarang makluman.

Akan tetapi, awas jika cuba bermain dengan api. Berani buat beranilah tanggung. Saya akan tampil dengan bukti bukti yang boleh membunuh terus semangat mereka bertahan di Sabah. Peer, Latiff dan Alludin akan menyesal tidak mendengar arahan saya. Masa itu tiada guna lagi. Nasi sudah menjadi bubur.

Ambilah peluang ini wahai '3 Keling'. Buatlah sesuatu termasuk penafian atau pun buatlah ulasan sedikit. Saya akan kira awak menyahut seruan saya. Yang penting, jangan duduk diam, cuba cucuk Chung daripada belakang sahaja. Menyesal sungguh awak nanti. Orang India Malaysia sendiri nanti membenci kamu. Kalau kamu masih ada keahlian KIMMA, buanglah segera. Buanglah keahlian kamu dalam apa-apa juga pertubuhan NGO dan Politik di negeri Sabah, termasuk daftar pengundi.

Tolonglah jangan mencari pasal di negeri ini. Saya juga agen pekerjaan sah. Semua urusan saya selama ini terikat dengan undang-undang. Saya tidak pernah pun mengunakan jalan salah. Semua pelanggan saya juga awak tarik dengan perkhidmatan sepantas kilat awak melalui rasuah wahai Latiff!

Bertaubatlah, Insaflah wahai Latiff. Lagipun puasa untuk umat Islam sudah dekat. Kamu berpuasalah bersama keluarga di India. Satu soalan saya kepada Peer, Latiff dan Allaudin; kamu rela balik ke India dengan sendiri atau kamu ingin tidur di lokap negara ini? Kalau tunggu lama di sini, maka alamatnya terpaksalah kamu tidur di lokap wahai '3 Keling'.

Lagi lama kamu tinggal di Malaysia, lagi ramai orang tempatan akan marah dengan kamu. Di kesempatan ini juga, saya meminta Datuk Patrick Sindu, Datuk Wilfred Bumburing, Datuk Jeffrey Kitingan, Tan Sri Bernard Dompok dan Mutalib M.D agar membantu membawa isu ini ke peringkat tertinggi dan seterusnya membantu Sabah tercinta agar tidak dijajah penjenayah dan '3 Keling' ini.

Peer sendiri memberikan nombor telefon bimbitnya kepada umum. Mari kita semua mendesak bertubi-tubi agar mereka pulang ke India segera. Jika mereka tertekan dengan tindakan kita, biarlah mereka buat laporan polis terhadap saya. Saya akan membawa semua bukti kepada mereka. Tolonglah buat laporan polis wahai suspek berani ala-ala filem Tamil. Hubungi Peer 016-8360786 dan Nasir @ Latiff 016-8329789.

Kempen memberi tekanan kepada kepada suspek atau panggilan yang saya gelar 'KEMTEK' harus dimulakan sekarang. Semua alamat, kedai mereka dan nombor untuk dihubungi ada dalam artikel sebelum ini.

Kita harus buat apa sahaja yang patut kepada '3 Keling' ini. Sepanjang tempoh 'KEMTEK' 7 hari ini, mereka harus benar-benar tertekan dan meninggalkan negara ini dengan segera. Sesungguhnya jika menjadi, maka ia satu titik tolak kejayaan kepada Sabah.

Dalam KEMTEK juga, kita harus memboikot (KEMKOT) JJ One Phone di Bandaran Berjaya, Ros Curry House, keahlian RELA Peer selain memastikan semua kepentingan lain mereka di boikot. Kita harus hubungi mereka meminta mereka meninggalkan negara secepat mungkin.

Dengan lafaz suci dan niat yang baik, saya dengan ini melancarkan KEMTEK, KEMKOT dan TEMPOH 7 hari ke atas Latiff, Peer dan Allaudin. Buatlah sesuatu sebelum kesan yang lebih dasyhat menimpa kamu. Renungkan wahai '3 Keling'!.

Sekian, Salam Hormat,-CHUNG SU LI

Sunber: sabahkini.net

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...