05 Februari 2012

DEPA REKA FITNAH PASAL CERAMAH DI LANGKAWI MALAM NIE............


mai dedah cerita BOHONG & FITNAH BN : Buat cerita awai nak cover kisah kat langkawi malam nie..!!!
Oleh: Che Nad

Secara teorinya, apabila terlalu banyak seseorang itu berbohong... maka rakyat akan makin kuat menolak mereka. Sebab itu bagi Che Nad, blog pro PR di samping godam BN sampai rapat ke dinding, kena dedahkan banyak2 pembohongan UMNO/BN supaya apa yang disampaikan selepas itu maka orang tak pikiaq banyak kali... sepatah saja orang komen.."Bohong aihh!"

Pagi ni Che Nad petik pembohongan terbaru UMNO dari sebuah blog upahan Najib. Cha pakat baca tengok...


Sedang Kulaan beratur menunggu giliran untuk membeli tiket feri ke Langkawi, tiba-tiba datang sebuah bas berstikerkan Kerajaan Negeri Kedah.

Kulaan sempat bersembang dengan seorang pakcik yang turun daripada bas tersebut bertanyakan tujuan beliau ke Langkawi. Pada mulanya Kulaan ingat ada rombongan kakitangan Kerajaan Negeri Kedah nak melancong sama ke Langkawi.

Alangkah terkejutnya Kulaan bila jawapan yang diberikan adalah "nak pegi ceramah Mursyidul Am Pas, Tuan Guru Nik Aziz mai ceramah kat Langkawi esok malam..." Terlopong mulut Kulaan seketika. Kulaan bertanya lagi, itu bukan ka bas Kerajaan Negeri Kedah. " Dah Pas pegang Kedah, mesti la Kerajaan Pas yang bagi guna".

"Asal tak naik kat Kuala Kedah?" Tanya Kulaan lagi. "Entah, takut orang UMNO nampak kot. Kat Kuala Perlis nie depa tak perasan kot" jawab pakcik tu lagi tanpa mengenali siapa Kulaan sebenarnya. Mungkin pakcik tuh ingat Kulaan pelancong macam yang lain.

Siapa kata Pas tak menyalahgunakan kenderaan kerajaan negeri demi kepentingan parti seperti yang sering dilaungkan Pas kepada kerajaan BN. Ini antara bukti penyalahgunaan kuasa yang diberikan oleh rakyat yang memberi undi kepada Pas kononnya parti yang memperjuangkan Islam tapi hakikatnya mereka juga manusia biasa yang punya nafsu.

Sah! Esok akan keluar di Harakah lidah rasmi Pas dan di blog-blog pro pakatan yang datang ke ceramah Nik Aziz beribu. Hakikatnya yang datang bukanlah orang Langkawi tapi "Pendengar Ceramah Hantu", orang luar sama seperti ceramah-ceramah mereka yang lain.

Ulasan Che Nad:

Cerita di atas adalah BOHONG semata-mata kerana di zaman PAS menjadi kerajaan jentera kerajaan tidak digunakan untuk urusan politik kepartaian. Kerja jahat seperti ini hanya berlaku di zaman BN dulu.

Kononnya hantar 1 bas... elehh kalau takat 1 bas pi dengar ceramah Tok Guru, lekat celah gigi jerr.

Tak logik langsung orang nak dengar ceramah sampai kena pulun lintas laut pi Langkawi. Kat tanah besaq ni pun bersepah ceramah PAS/PR yang dihadiri oleh ribuan rakyat Kedah hingga mengecutkan telor para pemimpin UMNO. Tok Guru Nik Aziz baru mai ceramah saja dalam konvensyen PR di Suka Menanti yang dihadiri oleh lebih 50 ribu rakyat Kedah.

Cerita ni dibuat oleh UMNO sebagai strategi nak cover siap2 bila nanti orang Langkawi berhimpun beribu orang dengar ceramah Tok Guru maka tergugatlah UMNO Langkawi yang laa ni tengah nyawa2 ikan nak mampoih pi dah. Kalau rakyat Malaysia pakat terkejut, ramainya orang pakat pi dengar ceramah Tok Guru maka depa jawab.. Kan aku dah habag, penyokong import dari seberang.

Tapi kalau kita tengok pembohongan yang dibuat tu begitu kreatif, siap dengan dailog bagi nampak real. Itulah kelebihan blogger UMNO yang mendapat latihan khusus dari Yahudi APCO di Institut Latihan Propaganda UMNO (ILPO) di Janda Baik.

Sapa ada lagi cerita2 bohong dari blogger upahan Najib, mai laporkan kad Kedah La.. kita londeh Umno sampai tinggai telog.

http://kedahla.blogspot.com/2012/02/fitnah-bn-kedah-dedahkan-banyak2.html

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...