18 September 2011

FITNAH UMNO TERHADAP MASJID AS-SALAM


BANTAHAN DI BALAI BUKIT SENTOSA , UMNO SANGAT TERASA

Dimulai dengan solat hajat selepas solat Jumaat dan diimamkan oleh Ustaz Wan Muhammad Shamsuddin dan dimakmumkan seramai lebih 500 jemmah selepas solat jenazah yang dimakmumkan Subhanallah seramai hampir 1,00 orang ... beruntungnya jenazah Allahyarham dari Anggerik 3 tersebut.

Doa dibacakan dengan penuh khusuk memohon Allah menolak tohmahan yang boleh mencemarkan sinar Islam di Bandar Baru Bukit Sentosa ini.

Lebih 100 orang ahli kariah hadir berkumpul memberi sokongan terhadap bantahan fitnah yang dibuat oleh NGO yang dibayangi jelas terdiri dari pemimpin UMNO DUN dan sekapal dengannya.

UMNO sanggup menganiaya seorang ustaz yang ikhlas menyampaikan ilmu Allah iaitu Ustaz Naim yang rata-rata bila dibuat temuramah orang-orang di Sg. Buaya amat merasai kehadiran sinar dan suasana kemunculan beliau yang amat baik dirasai.

Akhbar SINAR diminta pertanggungjawab membersihkan laporan sebelum ini yang ditulis oleh akhbar itu sendiri. Akhbar SINAR dinasihatkan beri laporan yang jelas bukan menokok tambah .

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...