05 Februari 2014

HANGAT!! MB@ MAT BLERR...DIKELILINGI EXCO CAP AYAM?


MUKHRIZ DI KELILINGI EXCO CAP AYAM?

Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir nampaknya cuba tunjuk garang apabila beliau memberi amaran kepada pembangkang akan membuka fail-fail kotor projek bawah kerajaan PR terdahulu jika beliau terus diserang pembangkang.

Apa pun yang menjadi hairan ialah di mana exco-exco di sekeliling Mukhriz yang beliau lantik untuk berkhidmat dengan beliau. 

Mereka kelihatan lembab, pandir dan beku. Mukriz kelihatan keseorangan mentadbir Kerajaan Kedah dan exco-exco yang beliau lantik hanya kelihatan dalam majlis-majlis ceremonial sahaja. Tidak nampak exco yang tampil mempertahankan beliau ketika diserang pembangkang.


Foto Zulkifli Hj Noh.

Menurut sumber banyak dasar-dasar beliau tergantung seolah-olah takut membuat keputusan. Menurut rakan di Kedah, kini telah kedengaran bisikan-bisikan sumbang di kalangan pentadbir negeri apabila banyak mesyuarat yang Mukhriz pengerusikan tidak ada keputusan yang jelas dibuat dalam erti kata lain 'hanging'.

Apa pun Kerajaan Kedah di bawah Mukhriz lagi tiga bulan akan mececah satu tahun di bawah pemerintahan BN.

Dasar-dasar dan perubahan masih belum jelas malah belum lagi terpancar jika dibandingkan dengan kepimpinan KM Melaka Idris Harun.

Jangan sampai pengundi atas pagar hilang keyakinan dengan kepimpinan beliau dan jangan sampai rakyat jenamakan Mukhriz di kelilingi EXCO CAP AYAM.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni blog bn ke blog pakatan, apasal kao sibuk dgn mb kedah yg tak perform , biarlah, kao ni seranpang dua mata kah, waktu pas kau sokong pakatan sekarang bn pula atau kau tak faham political game

Tanpa Nama berkata...

Ini blog "Apa nama " , al kutty . krala juga mari.

Tanpa Nama berkata...

Anak ayam baru menetas lagak nak tunjuk taji. Ayam bapak yg dh lama ditolak ketepi. Pooooraaaahhh...kutti. wa tak respect sama lu. Melompat naik atas kepala bapak2 ayam atas kuada bapaknya si kutti...tak malu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...