04 Februari 2014

PANAS ! NGO , PADUKA AYAHANDA SOKONG CALON PKR DI PRK KAJANG !!!


PADUKA AYAHANDA DAN PARA AYAHANDA DAERAH KAJANG IKRAR BANTU ANWAR

Berita ini sesungguhnya satu keperitan yang tidak terkira buat BN kerana mereka hanya mengharapkan undi melayu di Kajang untuk memberi tentangan kepada Anwar Ibrahim dalam PRK N25 kelak. Tanpa melayu di Kajang BN hanya mempu mengharap keajaiban SPR untuk melihat sedikit bayangan kemenangan.

Kajang adalah kawasan majoriti Cina dan sebahagian besar mereka adalah penyokong Pakatan Rakyat tanpa rasa berbelah bagi. Mereka telah sedar bahawa masa depan mereka bukan bersama BN.

Dengan sokongan para Paduka ayahanda dan ayahanda-ayahanda kepada PR, maka sokongan melayu kepada BN akan terus merudum. Tidak hairanlah jika umcedel meramal PR akan menang dengan majoriti yang lebih besar kali ini.





Dato Seri Anwar Ibrahim sempat meluangkan masa menziarahi tanda kasih dan mesra Datuk Dr Ujang bin Bagong watak lama dan dermawan yang cukup dikenali di Kajang.

Pertemuan singkat tapi amat cukup bermakna di Sg.Kantan,Kajang, malam tadi ini turut disertai oleh aktivis-aktivis Melayu yang bergelar Paduka Ayahanda,ayahanda-ayahanda kawasan dari perbagai organisasi yang aktif sekitar kajang.

Dato' Seri Anwar Ibrahim turut di iringi Dato' Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim. Dalam pertemuan ringkas tetapi mesra ini, Datuk Dr Ujang Bagong mengimbau beberapa pengalaman bersama DSAI.

Dato' Seri Anwar Ibrahim sempat memberikan penjelasan isu PRK DUN N25 Kajang dan menjelaskan mengenai fitnah bahawa Pakatan Rakyat meminggirkan kepentingan orang Melayu.

Sebelum Anwar bertolak ke pelancaran Jentera PRK N25 Kajang, Datuk Ujang Bagong mendoakan kemenangan Anwar dan semua yang hadir menyatakan komitmen bagi membantu kemenangan PR dalam PRK nanti.






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...