08 Februari 2014

PANAS! NASRUDDIN TANTAWI BERSAMA UMNO ADA BUKTI BERGAMBAR?


MSO DAKWA NASRUDDIN TANTAWI ADA BERSAMA umno

Nasarudin Hasan, “kokok berderai tetapi ekor bergelumang tahi” – MSO

Bekas ketua pemuda Pas, Nasarudin Hasan menegaskan Pas tidak akan menyokong Anwar jadi MB Selangor. Nada Nasarudin mirip dengan nada bekas timbalannya Nik Abduh.

Kata Nasarudin Pas akan hulur bantuan kepada PKR dalam pilihan raya Kajang. Perkataan hulur itu, seakan PKR menagih simpati dan Pas kuat sangat.

Saya nak pesan kepada Pas khasnya Nasarudin jangan tekabul sangat. Peliharalah sikit kata dan tunjukkan minda politik sihat. Abdul Hadi sudah menyatakan pendirian Pas dalam hal sama, untuk apa diulang lagi kerana ia boleh memanaskan hati dan telinga rakyat lain. Beliau juga kena sedar, siapalah belliau dalam hirearki Pas. Beliau hanya ahli jawatankuasa saja.

Kalau abang2 kita naib presiden pun tidak bersuara kenapa kita harus galak mahu menjadi si jaguh yang kokok berderai tetapi ekor bergelumang dengan tahi.

Dalam politik perlu ada rezeb kemarahan dan kebendian. Jangan luahkan sampai habis. Mana tahu selepas ini Pas memerlukan bantuan Anwar. Semua itu tidak boleh dijangka.

Dan tentunya orang terkilan beliau mencemuh Anwar dalam masa sama Anwar masih berakan dengan Pas.

Saya ada sekeping gambar beliau sedang dalam majlis ‘orang-orang Umno’, apakah hendak saya pamirkan gambar ini? Sedikit sebanyak gambar ini menjadikan orang kenal dan tahu siapa Nasarudin Hassan ini. Kenapa nadanya sumbang bila bercakap soal PKR. Wassalam Mso.


 – sumber FB MSO




  

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah lama diketahui.semasa PRU 13 kempennya di Parlimen Temerloh telah dibantu oleh UMNO terutamanya dalam kewangan. Tak caya tanyalah NMI org perantaraan yg menjadi runner utk menyampaikan dana tersebut. Perkara itu berlaku disbbkan Saifudin calon BN terlalu vokal terhadap UMNO sendiri. Kedua menyambung talian hayat unsur-unsur UG yg telah digagalkan Mursyidal Am. Apa yg disuarakan beliau menjadi lidah unsur-unsur UG yang masih idaman UMNO demi.melihat PAS berkubur dan PR berkecai. Inilah lidah#lidah bercabang.

Tanpa Nama berkata...

Utk jangkat panjang, sekiranya pas dan umno bergabung, pas akan lenyap menjadi umno sedangkan PR akan bertambah kuat. Akupun dah naik meluat dgn dua tiga ekor jaguh pas ni

Tanpa Nama berkata...

Tak habis habis.. biar lah kalau Anuar jadi MB....

Tanpa Nama berkata...

Puak bangang dlm pas ni. Spesis tak sedar diri.

malaysiabaru berkata...

Dalam ayat quran : di akhir zaman akan ada umat islam di waktu pagi beriman dan d waktu malam mungkar. . Ciri ciri pas, pagi bersumpah bersama pakatan. Malam skodeng dgn umno. Sebab elaun bekas kp paz hanya rm2500. Nk beli condom pun tk cukup. Jumpa kp umno.... Semua settle
Ini dia ustaz munafik yg belangnya dah nmpak

Tanpa Nama berkata...

Ustaz ni dah terkena badi UG....
Sbb tu meraban ja

Tanpa Nama berkata...

apasal nama dia diletak 'al tantawi'???? tgna dan tgha pun tak suka suka letak gelaran..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...