02 Julai 2013

Hot ! Punca Pengerusi Tabung Haji Dipertikai Terbongkar.....

Abdul Azeez dilantik Pengerusi Tabung Haji

Lembaga Tabung Haji mengumumkan pelantikan Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim sebagai pengerusinya berkuat kuasa semalam.

Beliau menggantikan Tan Sri Abi Musa Asaari Mohamed Nor yang telah menjawat jawatan itu sejak Ogos 2007.

Institusi pengurusan dana Islam terbesar di dunia itu dalam kenyataannya berkata, Abdul Azeez memiliki pengalaman yang luas dalam selok belok kumpulan itu menerusi pembabitan beliau sebagai Lembaga Pengarah TH sejak 2011.

Pelantikan Abdul Azeez sebagai Pengerusi baru diyakini mampu meneruskan kesinambungan Tabung Haji memacu kejayaan ekonomi ummah dan memangkin hasrat untuk menjadi agensi pengurusan haji terbilang, katanya di Kuala Lumpur, semalam.

Aktif politik

Abdul Azeez turut aktif dalam bidang politik menerusi pembabitan beliau sebagai Ahli Parlimen Baling, Kedah dan Ahli Majlis Tertinggi UMNO sejak 2008.

Beliau juga memegang jawatan Pengerusi Eksekutif Yayasan Pembangunan Rakyat Baling serta bergiat aktif dalam aktiviti pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di dalam dan luar negara
.


SPM pun boleh jadi ceo? - Eloklah keluarkan semua tabungan anda di Tabung Haji

Umno terus angkat martabat mamak

Entry ini adalah sambungan kepada entry bro ISA yang bertajuk melayu 'pupus angkara umno'

Berpusing pening geng-geng umno memperkatakan mereka adalah pejuang melayu. Jerit pekik hamburan mereka tidak lekang daripada slogan hidup melayu. Namun itu adalah yang dok bawah-bawah dan tiada kepentingan langsung dalam umno. 


Mereka hanyalah penyokong yang benar-benar mengharapkan UMNO menjadi pembela melayu kerana mereka yang terjerit pekik itu adalah melayu yang berketuakan mamak...@ macai @pencacai@luncai... wakaka

Dapatla sepuluh - lima ploh rm menjadi tukang pekik. Leader sesuatu demnontrasi akan dapat projek. Contoh terbaik tokey ikan bakar .

Pasti sedey tukang-tukang pekik ini apbila mereka mendapati parti melayu yang mendukung slogan 'hidup melayu' memuja mamak dengan begitu jelas sekali.
Mamak diberi jawatan tinggi dalam parti, jabatan kerajaan serta agensinya.

Jawatan nombor satu dalam perkhidmatan awam telah diserah kepada mamak. Tahu berapa gaji dia? wakaka. Gua pun tak pasti secara jelas. Yang pasti jauh lebih tinggi daripada gaji Perdana Menteri sendiri.

Jawatan Menteri Besar Perak telah diserah kepada mamak. Dikhabarkan MB tersebut sedang melakukan sesuatu yang besar di Perak. Projek besar yang membabitkan tanah negeri Perak.

TERBARU!!!! Seorang lagi mamak diangkat menjawat jawatan seperti dalam gambar di bawah. Apa akan jadi dengan melayu? jadi pencacai tukang angkat mamak saja... wakaka 

Anak kecil main api... wakaka kelakar punya umno.. tapi macai tetap macai... dunguuuuu!


Berita paling sedih tentang perlantikan beliau ialah kenyataan dalam berita printscreen ini. Dinyatakan bahawa ada tukang komen di blog Rocky's bru menyatakan bahawa Azeez hanya berkelulusan........



sumber gambar - johor born

MAKLUMAT DARIPADA LAMAN WEB TABUNG HAJI menyatakan bahawa Azeez memiliki Ijazah Sarjana dalam Pertadbiran Perniagaan dari Universiti preston. USA




Gua sudah keluarkan semua wang Tabung Haji gua.... selamat jalan. Daripada menyumbang untuk bayar gaji dia yang berpuluh ribu sebulan tuuu baik gua ... simpan kat bank rakyat... booking saham bank rakyat..

Jawatan tinggi dalam parti UMNO berpa banyak mamak? tanya umnu..
wakaka

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dapat info ni dari web
Preston tidak di iktiraf oleh US sendiri

Preston University is dedicated to delivery of the highest quality educational experience to each of its enrolled students around the world. However, Preston is not accredited by a United States Department of Education recognized accrediting body.

Tanpa Nama berkata...

Makin hari makin celaru puak-puak UMNO ni mentadbir negara. UMNO hidup hanya dikalangan orang-orang luar bandar yang rata-rata kurang cerdik. Nak harapkan rakyat cerdik, maaf laa kerana kami tidak akan mempercayai anda hingga ke liang lahad.

Tanpa Nama berkata...

Jangan tunjuk sifat perkauman untuk kemajuan dan pembangunan negara dan elakkan dari sifat iri hati, tapi perlunya tengok daya saing seseorang yang ingin memajukan negara..bukan asyik nak kutuk orang aje..kalau di US, obama yang kulit hitam boleh presiden..tapi kat malaysia orang lain jadi sesuatu iri hati pula..asyik tak kena aje..fikirla sendiri..

Hidup 1Malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...