15 Jun 2013

TERKINI ! MANGSA KEDUA DISYAKI TERTIMBUS DALAM TRAGEDI MENARA UMNO !!!


Temui kereta terbenam 6 meter

GEORGETOWN - Pekerja pembersihan menjumpai serpihan kereta yang dipercayai jenis Honda City berwarna gelap yang terbenam di bawah konkrit yang menghempas jalan raya membentuk kawah berikutan runtuhan penebat Kilat.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Lebuh Pantai, Ismail Mohd Zain berkata pihaknya menerima laporan mengenai penemuan itu kira-kira jam 5.20 petang ini.

Menurutnya, pekerja pembersihan menjumpai bahagian depan kereta itu dan enjin yang mempunyai nombor casis.

Sebelum ini, pihak polis menerima satu laporan mengenai seorang lelaki berusia 44 yang dipercayai hilang pada hari kejadian keruntuhan rod penebat kilat menara UMNO, di Jalan Macalister, Khamis lalu.

Difahamkan, lelaki itu juga menaiki kereta jenis yang sama pada masa kejadian.

Keluarga mangsa turut berada dilokasi kejadian menunggu kerja-kerja mencari dan menyelamat mangsa yang diteruskan sehingga kini.

Sinar Harian difahamkan, masa kejadian mangsa dalam perjalanan untuk membawa anaknya pulang dari sebuah sekolah dekat situ.

Mangsa dipercayai tidak pulang dan dipercayai hilang selepas hari kejadian. ~ 


Bomba temui serpihan rangka kereta bawah sisa runtuhan rod penebat menara UMNO di Georgetown. Tapi belum pasti ada mangsa atau tidak - Bomba Seorang lelaki Lim Chin Aik, 44, disyaki tertimbus dalam lopak yang dihempap rod penebat menara UMNO.

Bomba menemui rangka kereta yang jauh terperosok jauh ke dalam tanah kerana dihempap dengan rod penebat kilat yang besar dan berat. Gambar lelaki dalam kotak kecik  ialah gambar yang dipercayai mangsa yang terhempap sekali bersama2 dengan kereta tersebut.

Ketika kejadian mangsa dilaporkan sepatutnya mengambil anaknya yang akan pulang ke sekolah tapi tak sempat akibat dihempap dengan rod penebat yang jatuh dari menara umno. 



menyusul lagi......







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...