11 Februari 2013

HOT KISAH BENAR ! Dari Arakan, Dakka... Ke Langkawi Kini Jadi Raja Di Kuala Lumpur...!!!! ( Pendedahan VIDEO top-hit )



Video KL cuti raya cina ! ~ Malaysia tong sampah pendatang asing part 3

Welcome to Malaysia truly asia

Malaysia benar benar negara ASIA.. jika pelancong mat saleh datang negara kita.. mereka lihat Nepal.. mereka akan pikir.. oo this is Melay... Jika mereka lihat Kemboja yang iras iras cina sebab kulit cerah.. Mat saleh tu akan kata dalam hati dia.. ooo this is china... begitulah seterusnya..


Malaysia benar benar ASIA.. keh keh keh



Soalan untuk korang FIKIR...

Kenapa jadi begini?
mengapa terlalu ramai pendatang asing?
siapa benarkan?
bagaimanakah dibenarkan pengaliran wang negara di alirkan keluar dengan jumlah yang banyak?
apa kesan terhadap ekonomi negara?
apa natijah terhadap kehidupan sosial rakyat?

Ini bukan soal rakyat/melayu memilih kerja/pemalas tu semua alasan KHALDAI GILA dan mabuk nak selamatkan kerjaaan.. Siapa kata ini bukan isu kerajaan memerintah dia tu GILA.


Siapa yang marah gua kata korang ni GILA.. mari jumpa gua.. bawak duit banyak2 sebab gua nak bawak korang buat LAWATAN Muhibbah ke kawasan2 berbau sirih... baw bangkai dan bau umno.

Duit tu untuk belanja kita melawat ke kawasan kawasan yang penuh pendatang dalam negara kita.. bermula dengan perkampungan kemboja yang di beri tanah lepastu siapa ada kad pengenalan ORIGINAL.. bukan palsu dol!!! ori.. di ulang.. ORI.. reti?

Lepas tu ke kampung2 Myanmar dan kita lihat bagaimana mereka di beri rumah dan duduk di taman perumahan FREE!!! nak kata gua TIPU? korang support duit makanminum..penginapan.. perjalanan.. dan jangan lupa GAJU gua jadi DUTA Myanmar.. keh keh keh.. apa gua bawak korang buat lawatan muhibbah ni FREE ker? apa ingat barang dapor gua ni amik free ker kat pasar? ikan kembung sekilo pun RM18 puii!!!

Lepastu gua bawak lu olang ke lubuk lain .. kita lihat geng geng pemakan bawang mentah.. bangladesh di Klang.Di KL di bla bla bla banyak lah kwsan diaorang nih. korang jer macam pak lah baduwi.. zzzzzz.. tak sedar.. last2 bermenantukan Nepal.. padan muka hangpa semua.. kah kah kah..kita melawat ke tempat macam kat gambar video tu la der... rasai sendiri pengalama bersama diorang.. nak ker? stakat sokong umno atas kertas jer buat apa bai.. bila rakyat tegur masalah yang dibawa pendatang asing ni.. sila alert lah.. ni bukan nak alert.. lagi cakap melayu2 ni dengki kat PATI.. siap khutbah.. melayu ni pilih kerja la.. pemalas laa... apa la.. puii!! bodoh!!

Pastu sedikit belanja untuk gua guan bawak korang masok ZON Negro plak.. tapi keselamatan u all gua tak jamin beb.. Negro2 ni jenis POYO tak takut kita.. malaun malaun ni kerajaan tak amik tindakan apa pun.. ntah apa nak jadi dengan Malaysia pun gua tak paham..

So korang dah faham sebab apa gua marah kerajaan?

Siapa kata tak melibatkan kerajaan? sapa kerajaan kita sekarang ni? umno ker Burma? So what FUCK?puii!!!

~KJ@Kk

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...