15 Februari 2013

GEMPAR!!!! HARON DIN KELUAR DARI PAS!!!...Fitnah Terbaru Blogger UMNO


GEMPAR!!!! HARON DIN KELUAR DARI PAS!!!

Ini berita yang baru gua terima dari beberapa sumber.. Kesahihannya masih belum dapat dipastikan tetapi berita ni sedang hangat diperkatakan oleh ahli serta penyokong Pas di seluruh negara..

Timbalan Mursyidul Am Pas iaitu Tuan Guru Dato' Dr Haron Din dikhabarkan telah keluar dari Pas.

Beliau dikatakan meninggalkan Pas kerana tak berpuas hati dengan campurtangan DAP khususnya Karpal Singh terhadap keputusan Isu Kalimah Allah yang dibuat oleh Majlis Syura Pas.


Selain itu, Dato' Haron Din juga dikatakan tak berpuas hati dengan tindakan Anwar yang tetap mahukan Kalimah Allah digunapakai oleh Kristian dan kafir di Malaysia.

Sebelum ni, sebuah blog Pakatan telah mendedahkan pertemuan Haron Din dengan Anwar pada 7hb Februari yang lalu.

Gua dimaklumkan bahawa didalam pertemuan tersebut, Dato' Haron Din telah menasihati Anwar supaya jangan mempermainkan isu kalimah Allah dan mendesak Anwar menghalang DAP dari terus menimbulkan isu berkenaan.

Malangnya, pada ucapannya di sebuah Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Sabah, Anwar dengan lantang mewar-warkan dihadapan masyarakat Kristian bahawa Pakatan akan terus membenarkan kalimah Allah digunakan oleh kafir.  


Sumber Berita  Sini

Nampak Permainan Mereka....FIKIRKAN LAH............

Santapan hari-hari Blogger umno tentu  fitnah tambahan semenjak kekantoilan Najib di Penang hari tu.....


Baca lAMAN FB   Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din  [admin]

 KANGAR – Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din disahkan akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang di negeri ini.

Mengesahkan perkara itu, Pesuruhjaya Pas Perlis, Hashim Jasin berkata, pihaknya sudah mengemukakan tawaran bertanding kepada Haron dan mendapat maklum balas positif.

“Kita beri tawaran ini sejak 2011 lagi dan terbaru, tahun lalu. Beliau jawab secara positif menyatakan kesediaan untuk bertanding kali ketiga walaupun sudah tewas dua kali sebelum ini,” katanya.


Dato Dr Haron Din Masih Bersama PAS Dan Akan Bertanding Di PRU 13 Nanti....InShaAllah.... Ini Sekligus Menolak Fitnah Yang Dilemparkan Oleh Media2 Lidah Biawak Tajaan UMNO/BN Yang Mengatakan Dato Dr Haron Din Akan Meninggalkan PAS...
Baca lagi -> http://www.harian-metro-online.com/haron-din-sah-tanding-pru-13

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...