02 November 2012

Kejam ! Penguatkuasa perangai regim Zionist..sekat bantuan mangsa ribut (video)

PELIK, hairan, bodoh dan kejam, namun inilah yang berlaku di Negeri Melaka. Penguatkuasa Majlis Perbandaran Hang Tuah, telah menghalang seorang wakil rakyat Pakatan Rakyat untuk membantu mangsa ribut, di Taman Air Keroh, Melaka.

Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana penguatkuasa digunakan untuk menghalang pemberian bantuan kepada rakyat yang ditimpa musibah akibat bencana ribut. Pelbagai alasan diberikan untuk merobohkan booth kecil yang dibina oleh wakil rakyat itu
.


Ingatkan hanya Israel sekat bantuan kemanusiaan.. rupanya di Malaysia pun ada .. tengoklah!
Bagi yang sering mengikuti perkembangan dirantau Arab terutamanya yang melibatkan negara haram Israel dan Palestine, berita pihak berkuasa regime Zionist menghalang bantuan kemanusiaan dari sampai kepada rakyat Palestine bukanlah satu perkara yang luar biasa.

Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin yang merupakan Ahli Parlimen pernah disekat pelayarannya di Greece bersama misi kemanusiaan Misi Flotila.

Ekoran itu beliau melahirkan kekecewaannya “Kalau mereka tidak takut kenapa tidak lepaskan 10 kapal yang pergi daripada Greece tanpa membawa senjata hanya bawa bantuan kemanusiaan, ubat-ubatan dan bahan binaan tetapi disekat oleh kerajaan Greece yang tunduk kepada tekanan daripada Israel dan tidak benarkan kita keluar,” katanya.

Itu insiden di luar Malaysia..

Percayakah anda jika dikatakan bahawa insiden seperti itu iaitu menyekat bantuan kemanusiaan buat rakyat Palestine oleh Pihak Berkuasa Israel juga berlaku di Malaysia, di negeri Melaka.

Dalam insiden serupa yang dilakukan oleh pihak berkuasa Zionist itu, Penguatkuasa dari Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya telah bertindak menghalang proses menyampaikan bantuan kepada mangsa ribut di Taman Air Keroh, Melaka oleh seorang Wakil Rakyat dari DAP/PR.

Berbagai alasan diberikan oleh pihak Penguatkuasa untuk menghalalkan tindakan mereka itu antaranya ialah tidak ada permit, tidak ada lessen, menghalang lalu lintas dan juga arahan pihak atasan (UMNO).

Penguatkuasa dari Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya telah memberikan tempoh hanya satu jam untuk petugas mengemas barangan mereka atau tindakan akan di ambil….


Ini notisnya.. diambil dari FB Cili FM


Ini video kejadiannya..



Bila puak zionist dijadikan penasihat.. itulah hasilnya...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini sume geng najis mughallazah. bukan umno bg gaji dia. tp rakyat

Tanpa Nama berkata...

MEMANG DAH TAHAP GILA BABI PUAK2 UMNO DAN BN NI.KALAU BAGI LAGI SEPENGGAL KEPADA MEREKA BOLEH PUNAH MALAYSIA NI.

binjai berkata...

aim mamat ni....
jgn nanti bila menang apa alasan diaorg, jgn aniayai kami, kami hanya jalankan tugas...

podah. adakah jalankan tugas tanpa otak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...