14 Januari 2012

WADUH..WAK!!! GOYANG " GERODI" BIK MAMA HARI NIE...

"Tolak", "tahan" pastu baru "gerodi" ikut lagu 'kompang' APA MACAM ?

18SX - Goyang "gerodi" bik mama hari ini !

Kompangnya kepada rakyat Perak semakin kuat dan deras hari ini. Dan hari ini pemberian RM500 BR1M itu juga yang diulang-ulang kepada rakyat yang diangkut oleh lebih 100 buah bas yang dibawa khas datang ke Parit Buntar. Hebat sungguh tukang kompang ! Juga lebat sungguh poket tokey bas..lepas ni !

Pagi tadi tukang kompang, dan tukang mengompang juga hebat. Hebatnya depa sambil berkompang depa menari ramba lagi. Ini kira.., macam aksi tak mau kalah dengan muslimat 901 itu hari kaa? tajuk lagu kompang, " mari rambu ramba sama bik mama.," Kesian bapuk Tepeng, pagi-pagi dah kena halau balik, pasal tukang kompang mau pakai padang dan tasik. Huh ! Dahsyat !!

Aku tanya makcik baju merah, mulut lip lap lip lap sapu goi dan gincu, " banyak ka duit BR1M yang PM kompang bagi tu ? " Dia jawab, " bantuan BR1M RM500 tu banyakkk.., 7 KETURUNAN AKU MAKAN TAK HABIS..., hang tau ? TQ BN !" Perh..lain macam punya jawab ! Makcik ni orang umnuu kaa orang Pakatan ? Hahaha..! Jawab macam hempas kompang ataih kepala aku saja !! Puihhh..!!

Sumber: Albanjari. online

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...