08 Mac 2013

BERITA GEMPAR !!! Bapa Saiful mengaku kes liwat II anaknya adalah fitnah dan konspirasi jahat umporno [ VIDEO INSIDE ]

Bapa Saiful: Anak saya diperguna untuk jatuhkan Anwar
  Saiful Bukhari, Bapanya Azlan Mohd Lazim



Dilihat sebagai perkembangan terbaru yang akan memanaskan lagi politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13, bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak  bertanggungjawab - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.


 Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab sehingga membawa kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab.

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya," kata beliau pada sidang media di sini hari ini.~ SH

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya," kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini. 

Turut menemani beliau, Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul 



Beliau juga berkata, perkara itu adalah konspirasi jahat untuk mengheret Anwar, yang dibebaskan daripada tuduhan meliwat 9 Januari 2012, ke penjara buat kali kedua.
Sambil menegaskan bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu, Azlan Mohd Lazim berkata beliau amat kesal atas segala fitnah yang telah dilemparkan terhadap Anwar.

 "Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini.

"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang.

"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara," katanya.
 


KENYATAAN PENUH


KUALA LUMPUR: Dalam pengakuan yang  mengejutkan,bapa Saiful Bukhari Azlan memberitahu kumpulan media yang dipilih hari ini bahawa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah tuduhan Liwat II. 

Dalam sidang akhbar yang diaturkan secara tergesa-gesa, Azlan Mohd Lazim, 60, berkata bahawa Anwar adalah mangsa konspirasi politik yang keji. "Anak saya telah digunakan oleh beberapa individu yang tidak bertanggungjawab, termasuk pegawai khas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, Khairil Annas Jusoh. "Orang-orang ini mendalangi fitnah terhadap Anwar, dengan menggunakan anak saya," dakwa beliau.. 

Dilihat sebagai perkembangan terbaru yang akan memanaskan lagi politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13, bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak  bertanggungjawab - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab.

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya," kata beliau pada sidang media di sini pagi tadi.

Beliau juga berkata, perkara itu adalah konspirasi jahat untuk mengheret Anwar, yang dibebaskan daripada tuduhan meliwat 9 Januari 2012, ke penjara buat kali kedua.

"Saya percaya anak saya telah dipergunakan oleh pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka, percakapan yang dibuat pada media juga telah diatur dan dirancang (pegawai khas pemimpin kanan negara).

"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang.

"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara," katanya.


Tahun lepas, Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur atas tuduhan meliwat Saiful, bekas pembantu beliau. Jabatan Peguam Negara merayu terhadap keputusan itu dan Mahkamah Rayuan dijadualkan mendengar kes pada 22 Julai. Azlan, pesara, berkata bahawa dia telah berdiri dibelakang anaknya membuat tuduhan terhadap Anwar pada masa lalu untuk memberi sokongan moral kepada Saiful. "Dia anak saya dan saya tahu dia adalah orang yang baik, tetapi seperti yang saya telah menghadiri perbicaraan dalam tempoh empat tahun yang lalu, saya merasakan sesuatu yang tidak kena. 

"Sesetengah orang juga memberikan saya bukti yang yakin saya Anwar tidak bersalah . Sebagai seorang Melayu dan seorang Islam, saya tidak boleh terus menjadi bidak dalam skim perkara jahat ini, "katanya. 'Hati nurani saya jelas' Semasa sesi soalan dan jawapan, Azlan mendakwa bahawa kenyataan beliau sebelum ini kepada media adalah skrip oleh peguam, Zamri Idrus. 

"Peguam saya menyediakan kenyataan saya, di bawah arahan Khairil," dakwa beliau lagi.. Tetapi dia mengakui bahawa dia tidak pernah bertemu dengan Khairil secara peribadi tetapi mendengar tentang pegawai itu dari anaknya. 

"Kerajaan tidak bertemu dengan saya untuk membincangkan kes itu atau meminta pendapat saya. Semuanya  diserahkan oleh Khairil, "kata Azlan. 

Mengenai mengapa anaknya terlibat dalam kompot, Azlan berkata dia dalam gelap mengenai perkara itu. Sama ada Saiful sedar dia mempunyai satu sidang akhbar hari ini, Azlan enggan mengulas. "Jika dia tidak berpuas hati, itu terpulang kepadanya. Apa yang saya tahu adalah bahawa hati nurani saya adalah jelas, 

"katanya. Azlan berkata beliau bersedia untuk mengulangi kenyataan beliau di mahkamah jika dia telah diberi ruang. "Insya-Allah, jika saya mempunyai peluang, saya akan juga secara peribadi  memohon maaf kepada Anwar dan keluarga beliau bagi masalah yang mereka telah hadapi," katanya. Saiful sebelum ini telah bersumpah dalam masjid bahawa dia telah diliwat oleh Anwar, 

Mari lihat Sumpah AUTA Syaiful di sini ...




AKAN MENYUSUL

9 ulasan:

Awanama berkata...

aduhai ... cam gini rupanya perangai orang umno ye ? saya harap angat-sangat DSAI heret semua yang terbabit ke muka pengadilan ... (termasuk saiful sekali sebagai saksi utama tak kira samada sebagai saksi pendakwa atau saksi pembela) kami hamba rakyat mahukan perbicaraan dan keadilan yang telus dan tidak 'bias' dari Jabatan Kehakiman dan Pejabat Peguam Negara

seluang laut

Awanama berkata...

wei...bapa saiful tu org menafik sbnrnya. main duit kuat. aku kenal la dia tu sape..bapa sedara aku.saiful tu sepupu aku. semua ni politik kotor. politik kedai kopi. pkr/umno/pas semua sama. semua bodoh bergaduh sama2 islam. tgk cina ada bergaduh? itu sb cina kata melayu boboh.

Awanama berkata...

hehehe..duit nak hbs dah kott!!!!

Awanama berkata...

pssttt...agak2 bp ye dorang byr bapak saiful? kalo byk aku pun nk bt sidang media kata suami aku kena liwat jgk. blk jd kaye. bila duit nk hbs aku bt sidang media tukar pengakuan lain pulak. ekekekek..

Awanama berkata...

Bapak saiful pula di LIWAT.

Awanama berkata...

Apa ke bodoh yang nak menafikan pengakuan bapa saiful tu buat apa...bapa yang soleh dan insaf mengaku atas kekilafsn dirinya sendiri bukan tuk anak dia..baik kita redha n buat shaiful hanya allah yang tahu...jika ada keinsafan maka ikut le jejak ayah tercinta..insya'allah

Awanama berkata...

Hah ambik ko umporno!!! belum jelas lagi ke? dulu masa awal2 kes ko kata mcm2, Bunyi mcm best sgt2, anwar liwat la,sodomy laaa...abih skrg mane korang pegi????? baru kene btg idung korang!!... cett porrrahhh

Awanama berkata...

Sebagai Muslim saya tak tau sape yang betul, sape yang tipu. So MINTAKLAH EN AZLAN PULAK BERSUMPAH LAKNAT macam anaknya. hanya Allah yang MAHA MENGETAHUI dan MAHA MENGHUKUM kepada sesiapa yang menipu. baru ada KEADILAN....

Awanama berkata...

Saya akan buat kesimpulan begini : SESIAPA YANG DAH BUAT BUAT SUMPAH LAKNAT, DIALAH YANG LEBIH LAYAK DIPERCAYAI.... Kalau dua-dua dah buat sumpah laknat, kita tunggu ...tengok 'keputusan' siapa yang kena laknat oleh Allah sebab berbohong....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...