05 Ogos 2014

IDF ( ISRAEL ) CABAR UMAT ISLAM TERUS BOIKOT...


IDF Cabar Umat Islam Terus Boikot, Tak Jejas Mereka Langsung Katanya…


Walaupun Facebook Israel Defense Forces telah menghalang akses pelayar internet dari Malaysia, pos dari laman ini masih boleh diakses dengan cara tertentu seperti menggunakan proksi luar negara.

Di zaman komunikasi cuma di hujung jari, sesetengah maklumat yang boleh membuka mata kini boleh disebarkan dengan meluas dalam masa singkat.

Contohnya perihal kempen boikot sesetengah produk yang menyumpang kepada ekonomi Israel, ia nyata telah memberi impak termasuk mendatangkan gentar di hati pihak yang sedang menzalimi rakyat Palestin.




Begitu pun mereka enggan mengakuinya secara terbuka malah memuatnaik status berlagak di Facebook IDF yang mencabar umat Islam agar terus memboikot produk mereka kerana ia dikatakan tidak membawa kesan langsung pada mereka.



Benarkah boikot terhadap produk Israel ini tidak memberi kesan? Mari kita sama-sama sahut cabaran ini untuk membuktikan sebaliknya! - MNH

2 ulasan:

AlQassim berkata...

Jgn biarkan sehari pun hidup anda berlalu tanpa berdoa Qunut Nazilah. mudah2an menjadi bom2 ghaib yg akan menghancurkan keturunan babi zionist laknatullah selama2nya.

kena faham sifat zionist ni : PEMBOHONG BESAR (dajjal).. maka jika binatang2 ni tak jejas mereka dgn boikot, ITU MAKNANYA MEMANG AKAN JEJAS LAAAAH !

TERUSKAN BOIKOT

Tanpa Nama berkata...

PDRM SELURUH MALAYSIA PAKAI RADIO JENAMA MOTOROLA. SELURUH DUNIA MEMAKAI PC,LAPTOP,HANPON,PDA DLL DENGAN PROSESOR INTEL DI DALAM ALAT ITU. NESTLE = MEE MAGGI,COKLAT DLL DAN TERUTAMA SUSU BAYI SUDAH MENJADI TREND KAUM IBU SELURUH DUNIA. AMACAM NAK BOIKOT? SERENDER JE LAH... HU HU. WHATSAPP TREND REMAJA SEDUNIA. SEMUANYA PRODUK YAHUDI.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...