19 Januari 2014

PANAS ! HIMPUNAN PRO KANGKUNG NAJIB BELASAH CINA MCA ???


Betul ke cina pakatan hangpa belasah...macam drama je......nanti kita lihat kebenarannya.....


Pemuda Umno kantoi dan kantoi apabila buat fitnah kununnya keramaian kangkung di Penang Sabtu 18 Jan lalu cecah 25,000 org. Untuk mengkangkungkan rakyat, mereka ceduk gambar demontrasi bantahan profesional "Red Shirt" rakyat Thailand, kemudian dikatakan itulah keramaian kangkung di Penang. Sendiri kaji, sendiri pikir kekangkungan mereka. Amacam?

Demo semalam pun penuh cerita tokok tambahnya....

LIHAT BERITA DIBAWAH SATU PROTES KANGKUNG + REMPAH KARI SIRI 2........

[VIDEO] CINA PAKATAN KENA BELASAH HINA MELAYU DI PENANG. -Dari blog pro amno


Lagi himpunan oleh orang-orang Melayu Pulau Pinang diadakan hari ini bertempat di hadapan Pusat Khidmat ADUN PKR Machang Bubuk.

Hampir 500 orang hadir dalam himpunan untuk menyatakan bantahan terhadap Lee Khai Loon ADUN PKR yang biadap dan telah menghina kepimpinan negera.

Himpunan anjuran UMNO Bahagian Bukit Mertajam itu mengutuk sekeras-kerasnya tindakan melampau Lee dan 15 penyokongnya yang dengan sengaja telah menyumbat kangkung ke mulut replika patung yang di buat seperti YAB Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ini merupakan siri kedua selepas himpunan di Sebarang Jaya semalam dan jelas kelihatan rata-rata yang hadir hari ini begitu marah dengan sikap dan tindakan yang di tunjukkan oleh pemimpin PKR itu yang langsung tidak pernah menghargai sikap toleransi dan sabar orang-orang Melayu sebelum ini.










Ternyata kehadiran orang-orang Melayu yang berhimpun di depan Pusat Khidmat ADUN PKR ini amat tidak di senangi oleh penyokong-penyokong pembangkang dan berlaku satu insiden apabila salah seorang penyokong pembangkang telah mengeluarkan perkataan "UMNO BODOH" yang di hamburkan kepada peserta.







Berikutan itu beliau telah di kerumi oleh peserta perhimpunan dan berlaku sedikit kekasaran , walau bagaimanapun ianya dapat di kawal oleh pihak Polis dan lelaki tersebut di bawa ke balai.

3 ulasan:

Naza berkata...

Memang patut dipanggil melayu bodoh...memang semua tu melayu bodoh

Tanpa Nama berkata...

memang bodoh pun...kalau x bodoh xkan boleh kena kencing idup2...spesis yang akan pupus x lama lagik..

Tanpa Nama berkata...

X salah klu org kt mlayu bodoh mmg mlayu bodoh klu x bodoh xkan undi bn yg x blh nk harap mmrentah negara sma nk d sapunya hahahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...