15 Oktober 2013

PANAS ! YB TIAN CHUA BERSAMA RAKYAT SEMPENA HARI RAYA AIDIL ADHA - SAKSIKANLAH


RAKAMAN GAMBAR SEMPENA HARI RAYA AIDIL ADHA 1434H YANG BOLEH BUAT PEMUDA UMNO,PERKASA DAN JATI NAIK DARAH DAN BERASAP KEPALA!!!!


Rakaman beberapa keping gambar Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua sempena Menyambut Hari raya Aidil Adha 1434H disekitar kawasan Parlimen Batu ... seperti di Jalan Datuk Senu 22 Sentul, KL, Surau At Taqwa Sentul Utama, Surau Taman Sri Murni, Kampong Selayang Lamo dan PPR Taman Intan Baiduri.

Kalau juak-juak Pemuda UMNO, Perkasa dan JATI serta Pekida yang terkenal seantaro dunia sebagai pengikut bersifat bengis tak kena dengan tempat ini nampak ni... Omak Kau rasa mereka akan naik minyak dan masuk angin satu badan . Entah apalah yang lebelan dan maki hamun yang bakal di terima YB Tian Chua nanti dari mereka... Silap-silap hari bulan akan ada NGO-NGO berdarah dan berjiwa UMNO pekat akan ke Balai Polis untuk buat laporan polis.

Sebab itu bukan sedikit warga Parlimen Batu berbangsa Melayu/Islam yang memberikan sokongan padu kepada beliau semasa PRU 13 lalu.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mereka yang bagi nak ghak bertakbir ketika keputuan makkamah menetapkan nama Allah hanya utnuk Islam..... Tetapi dalam masa yang sama menolak perlaksanaan hukum-hukum Allah.. Mempersenda janggut RasulAllah.
Mana mereka in H A, Z N, & I A???????
Cinta Allah lebih dari takbir dan melarang orang lain menyebut namaNya..... Tapi mencintai dan melaksanakan suruhan Allah dari KitabNya Al Quran..... Mengamalkan sunnah kekasih Allah Nabi Muhamad s.a.w
Mereka ini sibuk hanya untuk political milage mereka yang dah 110 ditolak umum......

dogobodo berkata...

puak ini semua mati nanti akan diperhitungkan depan Allah , hukum al quran tak ikut menyibuk dgn kalimah gara gara gimmik politik umno bn yahudi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...