17 Februari 2013

KANTOI ! NAJIB DATANG AWAL SEBELUM ACARA DONG ZHONG CNY BERMULA...TAKUT TENGOK BANER PM BARU ..? ( LIHAT VIDEO & GAMBAR2... BN AKAN MEROYAN LAGI )

Seen at Dong Jong Chinese New Year open house in kajang........"I love new PM Anwar"





Ketibaan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke majlis Tahun Baru Cina anjuran Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong) disambut dengan plakad ‘I Love New PM’ (Saya Sayang Perdana Menteri Baru)
Plakad yang disediakan untuk menyambut Datuk Seri Najib Razak itu diubah suai sebelum dijulang beberapa pengunjung di Kolej New Era hingga menarik perhatian orang ramai.
Pengunjung berkenaan, Jimmy Wong, 34, berkata, rakyat bosan dengan pentadbiran Umno BN dan berharap sempena sambutan tahun baru kali ini, Perdana Menteri bertukar dan bukan lagi dari BN.

"Saya tak takut atau malu untuk bawa plakad ini. Apa salahnya. Sebab yang pilih Perdana Menteri adalah rakyat,” katanya yang memakai t-shirt Bersih.





Dong Zhong CNY Open house. PM arrive before the event starts n left before it starts without a single word. never mind our New PM is here









TAKUT BERTEMBUNG DENGAN DSAI, NAJIB RAZAK DATANG AWAL KE RUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA

Seperti diramal dan diduga, Najib Razak akan berusaha keras menggelak dari bertebung bertemu muka dengan bakal PM ke- 7 Malaysia DENGAN IZIN ALLAH SWT, DSAI dirumah Terbuka Tahun Baru Cina 2013 anjuran Dong Jiao Zong di New Era College, Seksyen 10, Jalan Bukit, Kajang Selangor sebentar tadi.

Najib Razak, yang kini bergelut untuk meraih sokongan pengundi Cina, hari ini mencipta sejarah dengan menjadi perdana menteri pertama yang hadir ke majlis rumah rumah terbuka Tahun Baru Cina ajuran Dong Zong.
Perdana menteri yang mengenakan pakaian tradisi Cina berwarna merah, tetap hadir walaupun kumpulan berkenaan mengambil beberapa pendirian bertentangan dengan kerajaan sejak akhir-akhir ini.

Najib meluangkan masa selama kira-kira setengah jam di majlis yang diadakan di Padang Besar Pusat Pengajian Tinggi Dong Jiao Zong itu untuk menyertai acara menggaul yee sang bersama pemimpin Cina dan menonton persembahan kebudayaan.

Najib bagaimanapun tidak menyampaikan sebarang ucapan sewaktu kunjungannya tadi.

Kedahkini

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...