14 Jun 2012

SYABAS! PERBADANAN PUTRA PUTRAJAYA, SAPA NAK MAMPUS DULU?





Siapa yang SOMBONG, ANDA nak tegur parti nie, mereka semua kebal dari undang-undang semua boleh buat cuba anda fikir tindakan pihak Polis membalun rakyat dan wartawan pada hari perhimpunan Bersih 3.0 adakah penguatkuasa hormat undang-undang?.




Terbaru isu PTPTN depa buat duit kerajaan persekutuan macam bapak depa punya. Apa komen terbaru TPM :

Muhyiddin berkata lebih sejuta orang rakyat mendapat faedah melanjutkan pelajaran menerusi hampir RM43 bilion kemudahan pinjaman yang disediakan kerajaan melalui Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Negara (PTPTN).

"Anwar Ibrahim kata nak hapuskan (PTPTN). Tuan-tuan nak sokong dia? Dalam erti kata (lain) dia nak bagi percuma. "(RM) 43 bilion itu datang dari mana? Orang kata dulu ada tongkat sakti, 'kun faya kun'. Dia ada tongkat sakti ke tuan-tuan? Ada lampu ajaib ke tuan-tuan?

"Kalau dia kata nak hapuskan (PTPTN) wang itu datang dari sumber mana nak sediakan peluang pelajaran? Datang dari langit?


Tujuan utama Puak-puak Menteri dan pemimpin BN Selangor adalah semata-mata untuk sabotaj kerajaan PR Selangor dengan mempergunakan PTPTN untuk menyekat pinjaman pada siswa/siswi untuk memenanggi undi pada PRU 13.. ia adalah perancangan untuk memburukkan unisel supaya ramai rakyat disana jangan mendaftar sebagai siswa Unisel sesi baru..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...