23 April 2012

KITA KEDAH - UMUM NAMA 4 CALON

KITA Kedah umum nama 4 calon bakal tanding PRU-13


SUNGAI PETANI- Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Kedah hari ini mengumumkan nama empat calon yang bakal bertanding di negeri ini pada pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Presiden KITA, Datuk Zaid Ibrahim ketika mengumumkan perkara itu berkata mereka akan diletakkan bertanding di kawasan Parlimen Sungai Petani, kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau, DUN Sungai Tiang dan DUN Gurun.

"Setakat ini kita umum empat orang sahaja dulu dan bila ada lagi calon yang sesuai kita akan umumkan lagi secara berperingkat," katanya kepada pemberita pada Majlis Beramah Mesra Dengan Ketua Parti KITA bersama Anggota Jawatankuasa KITA Kedah di sini hari ini.

Empat calon itu ialah ahli perniagaan Suhaimi Hashim (Parlimen Sungai Petani), ahli perniagaan Cherean Isen (DUN Sungai Tiang), ahli perniagaan Ong Choon Seng (DUN Gurun) dan Pengerusi KITA Kedah Kamal Naseer Thow Beek (DUN Bukit Selambau).

Zaid berkata beliau tidak mempunyai sasaran bilangan calon KITA yang akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang kerana apa yang penting mendapatkan calon yang benar-benar layak dan tidak mempunyai masalah serta mampu memperjuangkan nasib rakyat.

- BERNAMA

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...