20 Jun 2013

Hangat : Gerakan Syiah Melayu Di Kedah Ditahap mana ?



dari Tok Adi

Perkongsian Tok kepada Semua - Gerakan Syiah Di Kedah -

Inilah dia wajah-wajah penganut Agama Syiah di PENDANG, KEDAH yang membuat laporan polis terhadap Ustaz Alaudin bin Dato’ Abu Bakar yang berani membongkar ajaran sesat Syiah di sana. penganut Syiah ni ibarat penganut Qadiani, semakin lama semakin membiak, lepas tu mula buat masjid sendiri, buat perkampungan sendiri, buat komuniti sendiri.

Kawasan kawasan yang dikatakan mempunyai pengaruh Syiah antara kawasan paling banyak menaikkan bendera hitam seperti di Kuala Kedah, Padang Terap, Baling, Jerai dan beberapa lagi kawasan kecil di Kedah..

~Sumber

Foto Panji Syiah Berkibar Di Kedah Tersebar !!



Sebelum ini ada video rakaman amatur pelancaran sebuah markas Syiah di Kelang, Selangor. Susulan pendedahan tersebut pihak jabatan agama khabarnya akan menyiasat dan mengambil tindakan terhadap pihak terbabit. Terbaru, panji-panji bendera Syiah pula dikatakan telah dikibarkan di Pendang, Kedah pula. 


Foto ini kini tersebar secara meluas di laman sembang sosial Facebook. Antara kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak terbabit ialah "Sudah dijangka, perkara ini berlaku juga. Akhirnya puak Syiah di Pendang berani menaikkan bendera Syiah. Bila golongan Syiah menjadi semakin ramai dan besar. Mereka akan tonjolkan diri dan cuba menguasai sesuatu kawasan. Jika sebelum ini puak Syiah hanya berdiam diri dan tidak menonjolkan diri. 

Namun bila mereka merasa diri mereka kuat. Panji-panji bendera syiah ini akan dipacak menandakan 'ini kawasan syiah!' "Bendera hitam dengan logo kalimah Allah ditengah (seperti bendera Iran)". Pihak berkuasa agama di Kedah digesa menyiasat kebenaran dakwaan ini dengan segera. #sumber"Bendera hitam dengan logo kalimah Allah ditengah (seperti bendera Iran)"

DR ASRI-KOLEKSI FIKIR-SYIAH KEKARUTAN YANG MELAMPAU


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...